خبرگزاری کار ایران

روز جمعه این هفته؛

برنامه پاکسازی ورودی عوارضی زنجان - قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۳۰۲

برنامه پاکسازی گروه زنجان پاک با مشارکت میراثفرهنگی روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.

ایلنا: برنامه پاکسازی گروه زنجان پاک با مشارکت میراثفرهنگی روز جمعه این هفته برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، روح الله بیات راهنمای گروه زنجان پاک، گفت: انجمن‌های خیریه روزبه، مهرانه، معلولان، محک، گروهای محیط زیست زنجان پاک، کمیته محیط زیست هیات کوهنوردی استان و‌ گروه‌های نیستان، رفتگران طبیعت‌و نیز شهرداری، هلال احمر، بسیج، راهنمایی رانندگی، راه ترابری و شهرسازی، مدارس و سایرین برگزار می‌شود.
راهنمای گروه زنجان پاک با اعلام این خبر گفت: این برنامه با حضور بیش از ۱۴ نهاد دولتی و تشکل غیردولتی و عموم مردم با هدف‌پاکسازی معابر ورودی شهر از سمت ابتدای عوارضی قزوین – زنجان برگزار می‌شود.
به گفته وی، انجمن‌های خیریه روزبه، مهرانه، معلولان، محک، گروهای محیط زیست زنجان پاک، کمیته محیط زیست هیات کوهنوردی استان و‌گروههای نیستان، رفتگران طبیعت‌و نیز شهرداری، هلال احمر، بسیج، راهنمایی رانندگی، راه ترابری و شهرسازی، مدارس و سایرین برگزار می‌شود.
بیات حمایت‌های و توجه مدیر کل میراثفرهنگی استان نسبت به برگزاری این برنامه را یادآور شد و ادامه داد: امیدوارم با اطلاع رسانی مطلوب شاهد پاکسازی کامل این نقطه شهر در روزهای پایانی سال باشیم.
گفتنی است این برنامه روز جمعه ۱۶ ساعت۱۰:۳۰ - برگزار می‌شود و محل جابجایی افراد از مقابل شهرداری مرکز واقع در میدان آزادی خواهد بود، به همراه داشتن دستکش و لباس گرم الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز