خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان:

عدالت محوری در مصوبات کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر زنجان مد نظر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۹۴

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عدالت محوری در مصوبات کمیسون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر زنجان مد نظر است.

ایلنا: رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر جذب سرمایه گذار برای پروژه‌های شهری، کمک به توسعه کسب و کار شهری که از برنامه‌های اصلی سال آتی است و کمک به توسعه توریسم شهری را برای رونق اقتصادی شهر مد نظر قرار داده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید امیدی روز دوشنبه(۱۲اسفند) با تبیین عملکرد کمیسیون متبوعش اظهار کرد: توجه به نیاز‌ها و شرایط همه مناطق و محله‌ها و نیز رعایت عدالت در برنامه ریزی و تصمیم گیری برای توسعه شهر مد نظر اعضای شورای اسلامی شهر هست.

وی جذب سرمایه گذار را از اولویت‌های شورای چهارم دانست و افزود: با توه به ضرورت جذب سرمایه گذار برای رونق همه جانبه شهر کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورا برای نخستین مرتبه در شورای چهارم شهر زنجان تشکیل شد.

عضو شورای شهر زنجان یادآور شد: کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر جذب سرمایه گذار برای پروژه‌های شهری، کمک به توسعه کسب و کار شهری که از برنامه‌های اصلی سال آتی است و کمک به توسعه توریسم شهری را برای رونق اقتصادی شهر مد نظر قرار داده است.

امیدی افزود: پروژه سبزه می‌دان، مجتمع تجاری اشراق، ایجاد پل‌های عابر پیاده مکانیزه، احداثپارکینگ عمومی و تاسیس کارخانه ساخت ماشین آلات خدمات شهری از مهم‌ترین مصوبات کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورا بوده که برای اجرا به شهرداری زنجان ابلاغ شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه سبزه میدان که سال‌ها بلاتکلیف‌‌ رها شده بود و شهرداری به تنهایی توان اجرای آن را نداشت مقرر شد با انتشار فراخوان ا زطریق جدب سرمایه گذار اجرایی شود.

امیدی تصریح کرد: پروژه سبزه میدان نمادی از فرهنگ، هنر، اعتقادات و اخلاق نیکوی مردم زنجان خواهد بود.

این عضو شورای شهر زنجان یادآور شد: طراحی‌های انجام شده برای پروژه سبزه میدان توسط معاونت عمرانی و کار‌شناسان مجدد بازنگری و اصلاح شده است.

امیدی احداثپروژه تجاری اشراق و ایجاد کارخانه بازیافت را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که جذب سرمایه گذار برای آن مصوب شده است.

وی با اشاره به مزایای زیست محیطی ایجاد کارخانه بازیافت و تاثیر آن در تحقق توسعه پایدار و اشتغالزایی افزود: سرمایه گذار این کارخانه تفکیک از مبدا زباله، بازیافت و تولید کود از زباله را اجرایی خواهد کرد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توجه به حادثه ساز بودن برخی نقاط حادثه خیز شهر و عدم توان مالی شهرداری در ایجاد پل‌های عابر پیاده مقرر شده بااستفاده از اهرم‌های تشویقی برای ایجاد این پل‌ها سرمایه گذار جذب شود.

امیدی ابراز کرد: ۹ نقطه شهر اعم از مقابل بیمارستان ولیعصر(عج)، کوی فرهنگ و سه راه امجدیه این پل‌ها ایجادمی شوند.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار برای ایجاد پارکینگ‌های عمومی که نیاز ضروری شهر زنجان است درکمیسیون سرمایه گذایر شورای شهر مصوب شده است.

این عضو شورای شهر زنجان گفت: یکی از مصوبات کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر زنجان اجرای پروژه ساخت ماشین آلات خدمات شهری با مشارکت شرکت فان آلمان با ارزش پیش بینی شده ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: مشارکت شهرداری با بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها موجب تسهیل و تسریع اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز