خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

درخشش هنرمند حوزه هنری استان زنجان در ششمین جشنواره «داستان انقلاب»

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۵۵

داستان کوتاه سیده زهره می‌رعیسی خانی، هنرمند حوزه هنری استان زنجان در ششمین جشنواره داستان انقلاب به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: داستان کوتاه سیده زهره میرعیسی خانی، هنرمند حوزه هنری استان زنجان در ششمین جشنواره داستان انقلاب به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری امروز با اعلام این خبر، افزود: ششمین جشنواره داستان انقلاب با هدف معرفی انقلاب اسلامی و عظمت کار مردم و امام خمینی(ره) در دو بخش رمان و داستان کوتاه به همت حوزه هنری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه براساس گزارش دبیرخانه ششمین جشنواره داستان انقلاب، ۴۰۰ اثر ارسال شده است، اظهار کرد: پس از داوری اولیه ۷۰ اثر از ۶۰ نویسنده به مرحله دوم راه یافت که شامل ۱۳رمان بزرگسال، ۵ رمان نوجوان، ۳۴داستان کوتاه بزرگسال و ۱۸داستان کوتاه نوجوان بوده است.
اکبری ادامه داد: از بین آثار ارسال شده در مجموع ۹ اثر در همه بخش‌ها به عنوان آثار برگزیده ششمین جشنواره داستان انقلاب انتخاب شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره اثر سیده زهره می‌رعیسی خانی با عنوان «downhill» در بخش داستان کوتاه بزرگسال عنوان اثر شایسته تقدیر را از آن خود کرد.
گفتنی است داستان کوتاه «downhill» داستان یکی از اعضای ساواک را روایت می‌کند که در دوران انقلاب در ایران مسئول شکنجه مبارزان انقلابی بود و در حال حاضر مدیر یک کافه در آمریکاست که یک با شخصی روبرو می‌شود که شباهت خیلی زیادی به فردی دارد که سال‌ها قبل او را شکنجه کرده است و…
سیده زهره میرعیسی خانی کار نویسندگی را به صورت حرفه‌ای از ۴ سال قبل با حضور در کلاس‌های داستان نویسی حوزه هنری استان زنجان آغاز کرده و تا کنون توانسته در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری از جمله شهید ابراهیم اصغری، گناهان زبانی، جشنواره داستان کوتاه تبریز، جشنواره بانه و ابن حسام خوسفی عناوین مختلفی را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز