خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

استان زنجان به طور شایسته پیشرفت نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۴

امام جمعه زنجان گفت: توجه به آموزه های دینی که منطبق با فطرت بشر از سوی پیامبران نازل شده است، لازمه تعالی بخشیدن به جوهره وجودی و شخصیت انسانهاست.

زنجان: امام جمعه زنجان گفت: فرزندان این استان باید آستین همت را بالا بزنند و برای توسعه استان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، حجت الاسلام " علی خاتمی ", شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهمن زنجان با اشاره به اینکه علم ادیان با جوهره وجودی انسانها سروکار دارد، اظهار داشت: آموزه های آسمانی در راستای تکامل شخصیت انسان و تربیت جوهره وجودی بشر نازل شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: توجه به آموزه های دینی که منطبق با فطرت بشر از سوی پیامبران نازل شده است، لازمه تعالی بخشیدن به جوهره وجودی و شخصیت انسانهاست.

امام جمعه زنجان همچنین به ارتقاء اندیشه و سلامت عمل اشاره کرد و افزود: انسانها با سلامت رفتار و عمل به خداوند نزدیک می شوند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه بشر در پروسه حیات خود با بیماریهای جسمانی نیز مواجه می شود، خاطرنشان ساخت: انسانها برای درمان این عوارض به علم پزشکی روی آورد.

به گفته وی، از روزهای نخست پیدایش انسان دستورالعملهایی برای تنظیم رفتارهای فردی بشر نازل شد تا انسان بتواند بهتر تکالیف فردی و بندگی خود را انجام دهد و این مقوله همواره مورد تاکید ادیان مختلف است.

امام جمعه زنجان در ادامه به دستاوردهای عرصه درمان و بهداشت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان دارای پیشینه بسیار روشنی بود و رجال سیاسی و دانشمندان بزرگی از این مرز و بوم تربیت شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه استان زنجان آنطور که باید و شاید پیشرفت نداشته است، ادامه داد: فرزندان این استان باید آستین همت را بالا بزنند و برای توسعه استان تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز