خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

باید به دنبال درآمدهای پایدار باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۰

شهردار زنجان با اشاره به اینکه درآمد شهرداری نباید فقط از جرائم و ساخت و ساز باشد، گفت: باید به دنبال درآمدهای پایدار برای شهرداری زنجان باشیم.

ایلنا: شهردار زنجان گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک معاونت جدیدی به نام معاونت حمل و نقل و ترافیک و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ایجاد شده است.

به گزارش " ایلنا " اززنجان، گمحسن امین " در نخستین جلسه تنظیم بودجه سال ۹۳ شهرداری زنجان اظهار داشت: اداره درآمد شهرداری باید به دنبال درآمدهای پایدار بوده و حقوق حقه شهرداری را از سازمان‌های دیگر پیگیر باشد.

شهردار زنجان تنظیم بودجه را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: در تنظیم بودجه برخی عوامل از جمله میزان تورم و افزایش حقوق کارکنان مشخص نیست که باید تلاش شود با پیش بینی مناسب بودجه سال آینده را نزدیک به واقعیت تنظیم کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه‌ عمرانی باید تلاش شود کار‌ها بر اساس برنامه محور و بودجه محور پیش برود، تصریح کرد: پل حضرت سید‌الشهدا(ع) باید امسال تعیین تکلیف شده و در بودجه سال ۹۳ نباید برای آن بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

امین از ایجاد یک معاونت جدید در شهرداری زنجان خبر داد و گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک معاونت جدیدی به نام معاونت حمل و نقل و ترافیک و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر ایجاد شده است.

وی به ساماندهی حاشیه زنجانرود اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی زنجانرود باید بودجه مناسبی در نظر گرفته شود چرا که این محل ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز می‌تواند با ایجاد فضای سبز در حاشیه این رودخانه به ایجاد محل گردشگری کمک کند، افزود: پروژه‌های پارک بزرگ بانوان یکی دیگر از پروژه‌هایی است که باید در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در ساماندهی فضای داخلی این پارک کمک کند.

وی توجه به ایجاد تقاطع‌های زیرگذر و روگذر در بودجه سال آینده را خواستار شد و گفت: در برخی از محل‌ها هزینه زیرگذر پیاده رو بسیار پایین‌تر و با صرفه از پل‌های عابر پیاده است.

" امین " با بیان اینکه محور داودقلی و دلجویی باید با مشارکت بخش خصوصی فعال شده و اطراف آن ساماندهی شود، تصریح کرد: اطراف محل‌های گردشگری مثل رختشویخانه و موزه‌های زنجان باید ساماندهی شوند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به زینبیه غربی و تملکات آن گفت: بازگشایی این مسیر در سال آینده یکی از برنامه‌های شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان با بیان اینکه برخی ادارات و سازمان‌های شهرداری ساختمان مناسبی ندارند که باید از اعتبارات خودشان بهسازی شوند، افزود: ساختمان‌های مناطق یک و دو و بهسازی ساختمان منطقه سه در بودجه سال آینده باید مد نظر باشد.

وی به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: پیش بینی بودجه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی باید برنامه محور باشد.

امین در پایان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی باید بر اساس مناسبت‌های سال نیز برنامه ریزی داشته باشد و برنامه‌های متنوع و بدون تکرار برگزار کند، تصریح کرد: در کارها باید برنامه محور باشیم و هزینه‌های شهرداری در هر جایی که هزینه می‌شود باید به نام شهرداری زنجان هزینه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز