خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان خبرداد:

زمینه اشتغالزایی بیش از ۷۸ نفر جوان تحصلیکرده در استان زنجان فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۷۹

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان زنجان گفت: بیش از ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۶ هزار و ۵۸۶ متقاضی از سوی این بانک پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: بیش از ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۶ هزار و ۵۸۶ متقاضی از سوی این بانک در استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبر نگار ایلنا از زنجان، محمد حسن محمدی امروز یکشنبه ۲۵ آذر همزمان با آغاز هفتمین سال شروع فعالیت این بانک در استان زنجان گفت: بیش از ۳۸ هزار و ۲۳۱ فقره حساب در شعب مختلف این بانک افتتاح شده که از این تعداد ۳۴ هزار و ۸۴ فقره حساب پس انداز و چهار هزار و ۱۴۷ فقره تعداد حساب‌های جاری است.

وی تعداد کارتهای الکترونیکی صادره را بیش از ۲۲ هزار و ۲۷۰ فقره در۱۷ شعبه این بانک در سطح استان اعلام کرد و گفت: بانک توانسته زمینه اشتغالزایی بیش از ۷۸ نفر را که بیشتر از قشر جوان و تحصلیکرده جامعه هستند فراهم کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان، ادامه داد: در مجموع ۱۶ دستگاه خود‌پرداز پوز، ۱۵ دستگاه کارتخوان شعبه‌ای و تعداد ۸۷۷ دستگاههای پُوز فروشگاهی و ۲۰۱ دستگاه پُوز فروشگاهی در حال نصب است.

این مقام بانکی استان، ازدواج، مشارکت حقوقی با ادارات و سازمان‌ها، ودیعه مسکن، تعمیر و تکمیل مسکن، متفرقه، وجوه اداره شده، ابزار کار و مواد اولیه، کسبه و صنوف، درمان بیماری، رفع احتیاجات ضروری و نیز ضمانت نامه‌های بانکی را اشکال مختلف تسهیلات قرض الحسنه این بانک عنوان کرد.

محمدی، افزود: بیش از ۳۴ مورد تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۵۲ میلیون تومان برای کسبه و صنوف، ۱۰۳۹ مورد تسهیلات به مبلغ بیش از ۹/۲ میلیارد تومان برای ازدواج جوانان و نیز ۳۵۸۵ مورد تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای متقاضیان پرداخت شده است.

محمدی، از پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب متفرقه برای ۴۱۶۰ متقاضی خبر داد و افزود: تسهیلات پرداخت شده در تعمیرات مسکن بیش از هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ۲۹۳۰ متقاضی بوده است. مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان، تسهیلات پرداختی بانک در بخش تامین ابزار کار و مواد اولیه برای ۳۹۸۶ متقاضی رقمی بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

همچنین وی متذکر شد: تسهیلات پرداخت درمان بیماران بیش از ۳۷ میلیون تومان برای ۳۷ متقاضی بوده است.

این مقام مسئول در استان از امضای توافق نامه فی مابین بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان زندان‌ها با هدف اشتغالزایی زندانیان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی برای ۶۵ نفرپرداخت شده است. افتتاح هفدهمین شعبه این بانک در شهرستان سلطانیه همزمان با شروع فعالیت هفتمین سالگرد شروع به کار این بانک خبری بود که محمدی در صحبت‌هایش به آن اشاره کرد.

وی از اصحاب رسانه استان به عنوان سفیران و منادیان فرهنگ ناب قرض الحسنه نام برد که می‌توانند، در معرفی و شناخت این بانک گام بردارند و از مسئولان ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌ها، کارخانجات و شرکت‌ها و غیره نیز خواست، با سپرده گذاری در این بانک در حمایت از نیازمندان و کاهش فقر و محرومیت زدایی گام بردارند.

محمدی، اظهار کرد: تمامی تسهیلات اعطایی این بانک بدون سود و صرفا با کارمزد ۴ درصد و در چارچوب ضوابط شرعی صورت می‌پذیرد که به امور قرض الحسنه تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به افتتاح انواع سپرده‌های قرض الحسنه جاری و پس انداز و قرارداد عاملیت با خیران ادامه داد: پرداخت تسهیلات در قالب طرح مشارکت حقوقی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای کارکنان ادارات و شرکت‌های خصوصی و دولتی جهت تامین رفاه و آسایش آنان به عنوان یک طرح بسیار موفق در استان اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز