خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

سمینارهای علمی، از الزامات رشد کیفیت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی از مسائل مهم و اساسی در ارتقای شاخص های کیفی در آموزش و پژوهش دانشگاه‌هاست.

زنجان _ ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: در نیمسال جاری بیش از ۲۰۰ ارائه سمینار در گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، امروز با اعلام این خبر افزود: از نیمسال جاری بنابر تصمیمات اتخاذ شده، برنامه برگزاری سمینارهای داخلی تمامی گروه‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این سمینار‌ها کلیه اعضای هیأت علمی آخرین یافته‌های پژوهشی خود را با حضور اعضای گروه آموزشی و دانشجویان ارائه می‌نمایند.

فیروز فر گفت: با این رویکرد علاوه بر اینکه در هر نیمسال شور و نشاط خاصی در گروه‌ها ایجاد می‌شود دانشجویان نیز با مباحثروز رشته تحصیلی خود آشنا می‌شوند و ارتباط بین اعضای هیأت علمی گروه‌های آموزشی دانشگاه بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از لوازم تولید علم، تحقیق و پژوهش است، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در جهت نیل به اهداف علمی، آموزشی و پژوهشی توانسته است در حیطه‌های مختلف فنی، علوم انسانی و تجربی سمینارهای علمی متعددی را برگزار نماید.

وی در پایان افزود: در نیمسال جاری بیش از ۲۰۰ ارائه سمینار در گروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان صورت گرفته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز