خبرگزاری کار ایران

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در زنجان خبرداد:

راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد و کارشناسی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۵

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال ۱۶۵ هزار دانش آموز در کشور تحت پوشش ادبیات دفاع مقدس قرار گرفتند، گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی لازمه انتقال فرهنگ شهادت است.

زنجان _ ایلنا: جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال ۱۶۵ هزار دانش آموز در کشور تحت پوشش ادبیات دفاع مقدس قرار گرفتند، گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی لازمه انتقال فرهنگ شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در سال‌های آتی نیز شاهد برخی از این دستاورد‌ها که موجب درخشش کشورمان در سطح جهانی می‌شود، خواهیم بود.

امیر سرتیپ محمد حسن نامی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز(۲۶ آبان) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به عزاداری‌های مردم زنجان اشاره و اظهار کرد: دسته عزاداری مردم زنجان به عنوان الگویی در سراسر کشور مطرح است و اعتقادات مردم این استان سبقه دیرینه دارد.

وی به ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه رزمندگان در مقابل دشمن اشاره کرد و یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حمله دشمنان به مرزهای کشورمان هربار بخشی از خاک ایران را به تصرف خود در می‌آوردند ولی در جنگ تحمیلی رزمندگان اجازه ندادند حتی یکی وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

این مقام مسئول به موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در سال‌های آتی نیز شاهد برخی از این دستاورد‌ها که موجب درخشش کشورمان در سطح جهانی می‌شود، خواهیم بود.

سرتیپ نامی ادامه داد: ایران اسلامی به واسطه داشتن چهار ارزش با عناوین انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، دفاع مقدس و شهادت توانسته است مقتدر در مقابل قدرت‌های جهانی بایستد.

وی خواستار انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان شد و ادامه داد: تمام سنگینی جنگ بر دوش مردم بود و اگر بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی برای انتقال این ارزش‌ها بهره بگیریم موفق خواهیم بود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نقش زنان در ۸ سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: باید بتوانیم از وجود زنانی که در این دوران حضور داشتند نیز برای انتقال فلسفه جنگ بهره گرفت.

این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح کشور اشاره کرد و یادآور شد: امسال ۱۶۵ هزار دانش آموز تحت پوشش ادبیات فرهنگ دفاع مقدس قرار گرفتند.

وی از راه اندازی رشته کار‌شناسی ارشد و کار‌شناسی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها نیز خبر داد و ادامه داد: در همین رابطه خبرگزاری دفاع مقدس نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

در ادامه این مراسم از زحمات جلال قربانی مدیر اسبق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل و علی مهدیخانی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز