خبرگزاری کار ایران

فعالیت‌های اجرایی حوزه دفاع مقدس با نگرش بومی و محلی صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۱۷

رنامه‌های اجرایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با نگرش بومی و محلی توانسته است در معرفی بیشتر برنامه‌های دفاع مقدس نقش مهمی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی در حوزه دفاع مقدس استان باید با نگرش بومی و محلی باشد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مرادعلی محمدی صبح امروز، سه شنبه، ۲۸ مردادماه، با اشاره به این مطلب که معرفی بیشتر دفاع مقدس استان نیازمند کشف استعداد‌ها و تقویت و استحکام بخشی در این حوزه است بر ضرورت وجود نگرش بومی و محلی در فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس تأکید کرد.

وی افزود: برنامه‌های اجرایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با نگرش بومی و محلی توانسته است در معرفی بیشتر برنامه‌های دفاع مقدس نقش مهمی داشته باشد.

محمدی اظهار کرد: به برکت خون شهدای گرانقدر و همت دستگاه‌های فرهنگی استان، تلاش‌های خوبی برای تدوین و تألیف کتاب دفاع مقدس در استان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استان، نویسندگان و کار‌شناسان را موجب شکوفایی ادبیات پایداری دانست.

وی از نقد و بررسی سه کتاب دفاع مقدس در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: برای معرفی بیشتر نویسندگان استان، هرسه اثر انتخاب شده مربوط به نویسندگان کرمانشاهی است.

محمدی هدف از برگزاری جلسات نقد و بررسی را نشر و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس در قالب ادبیات پایداری، معرفی نویسندگان مطرح دفاع مقدس استان و آثار مربوط به دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان، زمان برگزاری جلسات نقد و بررسی را در هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه مبارک فجر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز