خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح احسان حسینی در ۱۷۰ مسجد استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۹۰

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح احسان حسینی در ۱۷۰ مسجد استان زنجان خبر داد.

زنجان ایلنا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح احسان حسینی در ۱۷۰ مسجد استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: این طرح به منظور بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هئیت امنای مساجد و حسینیه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم و خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز دوشنبه(۱۳آبان) با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد استان هر سال همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، اقدام به جمع آوری نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح احسان حسینی توجه و خدمت‌رسانی بیشتر به محرومین و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع محرومان و خانواده‌های نیازمند است، اضافه کرد: این طرح به منظور ترویج فرهنگ اسلامی اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به نحوه اجرای طرح احسان حسینی افزود: این طرح به منظور بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هئیت امنای مساجد و حسینیه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم و خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عمده هدف کمیته امداد از اجرای طرح احسان حسینی بهره‌مندی خانوارهای نیازمند از فیوضات ماه محرم است، یادآور شد: کمیته امداد در نظر دارد با برپایی سفره‌هایی بی‌ریا و بی‌آلایش زمینه بهره‌مندی خانواده‌ها را در این ماه فراهم سازد.

وی با بیان اینکه امسال طرح احسان حسینی در ۱۷۰ مسجد استان اجرایی می‌شود، اذعان داشت: نذورات جمع آوری شده در مسجد واقع در محل خاصی در‌‌ همان منطقه در بین نیازمندان شناسایی شده بر اساس اولویت توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد و مردم خیر استان به منظور تحویل نذورات و احسانات خود در قالب این طرح می‌توانند به دفا‌تر کمیته امداد استان مراجعه و یا به شماره حساب سییای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ این نهاد نزد بانک ملی واریز نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز