خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان خبرداد:

تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان قهرمان مسابقات محلات و دستجات زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۷

مسابقات فوتسال محلات و دسته حات آزاد زنجان که با شرکت ۵۹ تیم در ۱۱ گروه ۴ تیمی و ۵ گروه ۳ تیمی برگزار شد در نهایت با قهرمانی تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان خاتمه یافت.

زنجان ایلنا: سرپرست تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان گفت: تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان با نتیجه ۲ به یک تیم پرسپولیس زنجان را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فرخ رضایی سرپرست تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان با اعلام این خبر گفت: این رقابتها از ۲۰ مهر ماه شروع و تا روز پنجم آبان ادامه داشت که در نهایت با قهرمانی تیم خالص سازان روی زنجان به پایان رسید. به گفته وی، این مسابقات همزمان به دهه ولایت با عنوان جام امام علی(ع) از سوی شهرداری زنجان برگزار شد.

رضایی با اعلام اینکه در این رقابتهای سه تیم از گروه صنعتی خالص سازان با عنوان شمش روی میهن، کانه آرایی آریا و خالص سازان شرکت کرده بودند، اظهار کرد: هر سه تیم از دور اول رقابتها صعود کردند که در مرحله دوم برخلاف شایستگی ها تیم های شمش روی میهن و کانه آرایی حذف شدند و تیم خالص سازان بعد از پشت سر گذاشتن حریفان توانست قهرمان این رقابتها باشد.

سرپرست تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان، با اعلام اینکه تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان با نتیجه ۲ به یک تیم پرسپولیس زنجان را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد، از حمایت های مدیران عامل گروه صنعتی خالص سازان که با حضور خود در طول برگزاری رقابتها موجب بالا رفتن انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم شدند، قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز