خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ارتقاء عمران شهری استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۲۵

باید تلاش شود تا از ظرفیت بخش خصوصی در ارتقاء عمران شهری استان بهره برد. / غدیر نماد و تحولی از ولایت و ولایت نیز استقرار رسالت است.

زنجان ایلنا: معاون عمرانی استانداری زنجان گفت: باید تلاش شود تا از ظرفیت بخش خصوصی در ارتقاء عمران شهری استان بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اکبر کریمی، معاون عمرانی استانداری زنجان، ‌امروز(۱ آبان) در مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری زنجان به مناسبت دهه ولایت به غدیر و جایگاه این واقعه تاریخی اشاره کرد و اظهار داشت: غدیر نماد و تحولی از ولایت و ولایت نیز استقرار رسالت است.

این مقام مسئول با استناد به آیاتی از قرآن کریم به تبیین این واقعه مهم پرداخت و افزود: غدیر رویدادی است که به واسطه آن دین مبین اسلام کامل شد.

کریمی با بیان اینکه ولایت بالاترین نعمتی است که بر بشر ارزانی شده است، خاطرنشان ساخت: خداوند با اعطاء ولایت به انسان در استمرار رسالت و بعثت پیامبران نعمت خود را بر بشر تکمیل کرد.

معاون عمرانی استانداری زنجان به اثر ارزشمند الغدیر علامه امینی اشاره کرد و افزود: این کتاب دایره المعارفی است که به موضوعات مربوط به ولایت و واقعه غدیر پرداخته است.

به گفته کریمی ولایت یکی از ارکات پنجگانه دین اسلام است که در کنار نماز، روزه، حج و قیامت باید به آن پرداخته شود.

وی در ادامه به دهه ولایت و برنامه های نکوداشت آن اشاره کرد و گفت: افتتاح نمادین پروژه های شهرداری نیز از جمله این برنامه هاست که نشانگر تلاش مسئولان در عرصه عمران شهری است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم استان زنجان یکی از وظایف ماست، اظهار داشت: طرح های شهرداری که علاوه بر بودجه و درآمد خود شهرداری اجرا می شود از مشارکت مردمی نیز برخوردار است.

کریمی به حضور بخش خصوصی در کنار شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: باید تلاش شود تا از ظرفیت بخش خصوصی نیز در ارتقاء عمران شهری استان بهره برد.

در ادامه پروژه کارگاه تولید مصالح بتنی شهرداری زنجان به دست معاون عمرانی استانداری زنجان به بهره برداری رسید.

بازگشایی محور زینبیه شرقی به طول ۳۵۰ متر و پروژه زینبیه غربی از دیگر طرح هایی بودند که به صورت نمادین به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز