خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان تاکید کرد:

ضرورت تجمیع اعتبارات پروژه‌های پژوهشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۳

سومین جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فن آوری و تحول اداری به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان برگزار شد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: جشنواره علم تا عمل در آبان‌ماه سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عادل علیپور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان امروز دوشنبه(۲۹مهر) در جلسه کارگروه تخصصی پژوهش، فن آوری وتحول اداری، با اشاره به اینکه ۱الی ۳درصد از سرجمع اعتبارات دستگاه‌هایی اجرایی می‌بایست صرف پروژه‌هایی پژوهشی شود، گفت: دستگاه‌هایی اجرایی موظف هستند اعتبارات پژوهشی را در محل خود هزینه کنند در غیر اینصورت دستگاه‌هایی نظارتی برخوردهای لازم را خواهند داشت.

علیپور در ادامه بر اولویت سنجی متناسب با طرح‌هایی پژوهشی تاکید کرد و گفت: اولویت بندی پروژه‌هایی پژوهشی نیاز به بازنگری دارد که باید این کار توسط دانشگاه‌ها انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان، ‌با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی بدو استخدام دستگاه‌ها به مدت ۷۰ساعت الزامی است گفت: رویکرد تحول اداری برگزاری همایش‌ها و دوره‌های جدید و نوین به همراه اساتید توانمند بومی خواهد بود.

علیپور با اشاره به برگزاری جشنواره علم تا عمل که از تاریخ ۱۱ الی ۱۴آبان ماه سال‌جاری گفت: ‌ مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر در این جشنواره صورت خواهد گرفت که این تجلیل موجب تشویق و رقابت پژوهشگران و صاحب‌نظران خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان در پایان با اشاره به اینکه ۱الی ۳درصد از سرجمع اعتبارات دستگاه‌هایی اجرایی می‌بایست صرف پروژه‌هایی پژوهشی شود گفت: دستگاه‌هایی اجرایی موظف هستند اعتبارات پژوهشی را در محل خود هزینه کنند در غیر اینصورت دستگاه‌هایی نظارتی برخوردهای لازم را خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز