خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان خبرداد:

اولین دوره مربیگری پیش دبستانی قرآنی از سوی مرکز دارالقرآن خانه کارگر زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۵۷

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان, گفت: خبر از برگزاری اولین دوره مربیگری پیش دبستانی قرآنی به همت مرکز دارالقرآن خانه کارگراستان زنجان داد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان, گفت: این افراد متقاضی تعلیم قرانی با شرکت در این کلاسهای آموزش قرانی با فرا گیری این دوره از مهارتهای قرآن آموزی آمادگی آموزش قران در محل سکونت, مهد ها و دوره های پیش دبستانی را در کنار مربیان به عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان, مرتضی ریحانیان, امروز چهارشنبه(۶اسفند) در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان, با اشاره به برگزاری اولین دوره مربیگری پیش دبستانی قرآنی به همت خانه کار گر استان زنجان, اظهار داشت: د راین دوره کلاسهای کارورزی و تئوری به مدت ۴روز در ۷۲ ساعت به صورت فشرده برگزار شد.

ریحانیان, با بیان اینکه, در این دوره آموزشی به مربیان تعلیم قرانی آموزش داده شد, افزود: این افراد متقاضی تعلیم قرانی با شرکت در این کلاسهای آموزش قرانی با فرا گیری این دوره از مهارتهای قرآن آموزی آمادگی آموزش قران در محل سکونت, مهد ها و دوره های پیش دبستانی را در کنار مربیان به عهده خواهند داشت.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان, در ادامه با اشاره به اقدامات آموزشی مطلوب در خانه کار گر استان زنجان, یادآورشد: این افراد متقاضی شرکت کننده در دوره های آموزشی این مرکز در صورت اخذ نمره کارورزی و تئوری مدرک آموزش قران و…اخد خواهند کرد.

ریحانیان, در ادامه با بیان اینکه این اولین دوره تربیت مربی متخصص قرانی برگزار شده در این مرکز دارالقران خانه کار گر استان زنجان بوده است, تصریح کرد: برای شرکت متقاضیان د راین کلاسهای آموزش قرانی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی, دراین خصوص با اشاره به اینکه این افراد متقاضی برای شرکت در این دوره‌های آموزشی از سن ۴۰-۱۸ سال می‌توانند متقاضی آموزش قرانی باشند, یادآورشد: اساتید برای آموزش این متقاضیان از تهران می‌آیند.

ریحانیان, با اشاره به تعداد افراد شرکت کننده دراین دوره آموزش قرانی دراین مرکز, اظهار داشت: تعدا افراد متقاضی شرکت کننده دراین دوره ۳۰نفر بود که ما شاهد رضایت کافی و استقبال مطلوب از این دوره آموزش قرانی در این خانه بودیم.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان, در پایان گفت: شهریه این کلاسها ۱۲۰ هزار تومان است که در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد افراد متقاضی دوره های بعدی به طور مرتب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز