خبرگزاری کار ایران

به همت هیئت شنای استان زنجان صورت می‌گیرد؛

مسابقات قهرمانی کشوری مسافت کوتاه شنا در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۲

استان زنجان در منطقه شمال‌غرب کشور به‌عنوان پایگاه قهرمانی, ورزشکاران شنا را تحت پوشش دارد.

ایلنا: رئیس هیئت شنای استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی مسافت کوتاه شنای یادواره شهدای شناگر در زنجان از ۲۷مهر با مسابقات شنای بانوان کلید می‌خورد.

اکبر عربدوست، رئیس هیئت شنای استان زنجان، امروز یکشنبه(۲۱مهرماه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان با اشاره به برگزاری این مسابقات شنا در زنجان به همت هیئت شنای استان زنجان با میزبانی این استان گفت: مسابقات قهرمانی شنای مسافت کوتاه یادواره شهدای شناگر سراسر کشور در رده سنی بزرگسال بالای ۱۵سال از ۲۷مهرماه سال‌جاری دراستخر قهرمانی شهید شهبازی زنجان آغاز می‌شود.

رئیس هیئت شنای استان زنجان، با بیان اینکه این مسابقات، قهرمانی شنای مسافت کوتاه یادواره شهدای شناگر در زنجان از ۲۷مهر برای مسابقات بانوان تا ۲۹کلید می‌خورد افزود: مسابقات قهرمانی مردان نیز از ۲۹تا ۳۰مهرماه برگزار خواهد شد.

عربدوست استقبال از این مسابقات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد وگفت: تا به امروز شاهد اعلام آمادگی ۲۸استان برای حضور در این مسابقات به میزبانی استان زنجان بودیم.

وی با بیان اینکه شاهد برگزاری مسابقات سطح بالا در استان زنجان خواهیم بود تصریح کرد: هیئت شنای استان زنجان دارای توانایی‌های زیادی در این زمینه در منطقه شمال‌غرب کشور است.

این مقام مسئول در استان زنجان با برشماری برنامه‌های گسترده هیئت شنای استان تاکید کرد: استان زنجان در منطقه شمالغرب کشوربعنوان پایگاه قهرمانی تمامی ورزشکاران، شنا گر شمالغرب ایران را تحت پوشش دارد.

عربدوست استان زنجان را استان قهرمان خیز عنوان کرد و خاطر نشان شد: مسابقات وا‌تر پلو رده سنی ۱۶سال کشور نیز در اوایل آبانماه به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد که تا ۱۰ آبانماه این مسابقات در زنجان ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت شنای استان زنجان در ادامه خبر از برگزاری مسابقه شنای دیگر نیز در آبانماه در سطح کشور داد و اظهار امیدواری کرد: به امید خدا تیم شنای استان زنجان در این مسابقات حضور قدر و فعال خواهد داشت.

عربدوست در زمینه میزبانی این مسابقات یاد آورشد: میزبانی این مسابقه بعد از قرعه کشی مشخص خواهد شد که ورزشکاران زنجان با توجه به قهرمانیهای متعدد در این مسابقه با تمرینات مطلوب حضوری فعال خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز