خبرگزاری کار ایران

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان:

ساخت ۱۶ آشپزخانه برای منازل مسکونی مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۳۴

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان از ساخت ۱۶ آشپزخانه برای منازل مسکونی مددجویان زنجانی خبر داد.

ایلنا: مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان گفت: با آمار گرفته شده ۵۰ مددجو از این نوع خدمات بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی جزدائمی، مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در قالب خدمات عمرانی اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و تجهیز منازل مسکونی مددجویان از جمله اقدامات حوزه عمران و ساختمان کمیته امداد است، تصریح کرد: بهسازی و درجاسازی و همچنین ساخت سرویس‌های بهداشتی نیز از دیگر موضوعات مهمی است به صورت جدی مورد توجه امدادگران بوده و سالانه مددجویان بسیاری از این نوع خدمات بهره‌مند می‌شوند.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به ساخت ۱۶ آشپزخانه برای منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد استان طی سال گذشته افزود: با آمار گرفته شده ۵۰ مددجو از این نوع خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ هزینه شده برای ساخت این تعداد آشپزخانه ۱۳۶ میلیون ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز