خبرگزاری کار ایران

با حضور نوبخت صورت پذیرفت:

واگذاری ۳۸۸ واحد مسکونی به مددجویان گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۶۳

این پروژه‌ها با حضور دکتر نوبخت با مرکزیت شهرستان رشت و از طریق ویدئو کنفرانس در سه شهر رضوانشهر، رشت و رودسر به طور نمادین به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برای این واحدهای مسکونی مددجویی با زیربنای بالغ بر ۲۱ هزار و ۴۹۸ مترمربع، ۱۰۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، حسین علیمحمدی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد بیش از ۱۹۰ میلیون ریال هزینه شده، افزود: برای احداثهر واحد، ۱۲۵ میلیون ریال تسهیلات بدون بهره پرداخت شده و ۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بوده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به افتتاح همزمان بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ سرویس بهداشتی و اهدای یکهزار کمک جهیزیه نوعروسان گفت: برای احداثهر سرویس بهداشتی در منازل مددجویان این نهاد ۲۵ میلیون ریال هزینه و به هر نوعروس نیز ۲۰ میلیون ریال بابت جهیزیه اهدا شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، انشعابات، عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و خدمات مهندسی برای مددجویان که بیش از هشت میلیون ریال هزینه داشته نیز به صورت رایگان انجام شده است.


علیمحمدی با بیان این که این پروژه ها در شهرستان های مختلف و عمدتا روستاهای استان احداثشده اند، تصریح کرد: این پروژه ها با حضور دکتر نوبخت با مرکزیت شهرستان رشت و از طریق ویدئو کنفرانس در سه شهر رضوانشهر، رشت و رودسر به طور نمادین به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز