خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

در بخش تعاون ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم در لرستان مشغول به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هم اکنون در بخش تعاون ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، عنوان کرد: البته به طور طبیعی افراد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم از خدمات تعاونی‎ها بهره‎مند می‎شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: هم اکنون در بخش تعاون ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، عنوان کرد: البته به طور طبیعی افراد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم از خدمات تعاونی‎‌ها بهره‎مند می‌‎شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حامد ویس‎کرمی در جمع خبرنگاران لرستان، با اعلام این خبر افزود: مهم‎‌ترین برنامه و سند چشم‎انداز کشور در بخش تعاون فرهنگ‎سازی، مشارکت مردم در کنار هم است.

وی اضافه کرد: در بخش تعاون واحدی به نام واحد تبلیغ و آموزش وجود دارد که فعالیت‎های پژوهشی، تبلیغی و آموزشی در آن صورت می‌‎گیرد؛ افرادی که قصد تشکیل تعاونی دارند، یا می‌‎خواهند آموزش داده شوند، از خدمات این واحد بهره‎مند می‌‎شوند.

ویس‎کرمی ادامه داد: البته این واحد به افرادی که در زمینه تعاون فعال هستند و می‌‎خواهند سطح آگاهی عمومی و تخصصی خود را ارتقا ببخشند نیز آموزش می‌‎دهد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر این واحد ۶۹ هزار نفر ساعت به هم‎استانی‎‌ها آموزش داده، تصریح کرد: به جز خدمات تبلیغی و آموزشی، حمایت‎های دیگری نیز از افراد متقاضی در این واحد صورت می‌‎گیرد.

این مقام مسوول اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۳۸ تعاونی در استان در شرف تأسیس وجود دارد که برای به فعلیت رسیدن نیاز به حمایت دارند؛ اگر این تعاونی‎‌ها فعال شوند ۱۶ هزار فرصت شغلی به طور مستقیم به وجود می‌‎آید.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ۱۷۸۳ تعاونی در دست اجرا در لرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در بخش تعاون ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، عنوان کرد: البته به طور طبیعی افراد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم از خدمات تعاونی‎‌ها بهره‎مند می‌‎شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز