خبرگزاری کار ایران

طرح جمعیت و تعالی خانواده در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۲

طرح جمعیت و تعالی خانواده هنوز برای ارایه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال نشده ولی در برخی کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

ایلنا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در این معاونت خبر داد.

به گزارش ایلنا، " شهیندخت مولاوردی " روز دوشنبه در حاشیه دیدار از خانواده رایزن فرهنگی ایران در لبنان، شهید انصاری در جمع خبرنگاران، گفت: بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در حال انجام و پیشنهادات تکمیلی روی این طرح نیز در حال ارائه است.

وی افزود: این طرح هنوز برای ارایه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال نشده ولی در برخی کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی درمورد ارزیابی خود از عملکرد معاونت زنان در مدت تاسیس، اظهار داشت: این معاونت حدود یک ماه و چند روز است که ایجاد شده و فعالیت‌ها در این مدت بیشتر صرف بررسی و امور کار‌شناسی شده است.

مولاوردی اضافه کرد: گزارش خود را درباره اقدامات مهم انجام شده ارائه کرده‌ایم ولی فعلا در مرحله مقدماتی هستیم و تا یکی، دو ماه آینده گزارش نهایی ارائه خواهد شد.

وی درباره تغییرات سازمانی چارت معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری، بیان کرد: این تغییرات در دست تصویب و در قسمت معاونت مربوطه است.

این مقام مسئول در امور زنان عیادت از خانواده شهید فرهنگی «ابراهیم انصاری» را دیداری به نمایندگی از رییس جمهور برای عرض دلجویی و تسلیت عنوان و بیان کرد: در مرحله اعلام آمادگی هستیم تا با همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز