خبرگزاری کار ایران

سازمان بنادر و دریانوردی؛ دستگاه برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۸۷۸

براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ توسط سازمان اداری و استخدامی کشور؛ سازمان بنادر و دریانوردی در جشنواره شهید رجایی موفق شد در فرآیند ادواری ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح موسسات، سازمان ها و شرکت های وابسته به دولت به عنوان "دستگاه برتر کشوری " برگزیده شود.

به گزارش ایلنا از سازمان بنادر و دریانوردی، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور هر ساله براساس مواد ۸۱ و۸۲  قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه های برگزیده در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور و اهدای لوح توسط رییس جمهور تقدیر می‌شود ، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو گردیده است.

نتایج حاصله از ازریابی های سازمان اداری و استخدامی در دو بخش تهیه می شود. بخش اول مربوط به دستگاههای انتخاب شده به عنوان دستگاه های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی هستند که بر اساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ انتخاب شده اند و بخش دوم نیز به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه ها و اقدامات انجام شده در آن زمینه می پردازد.
 بر این اساس؛ سازمان بنادر و دریانوردی در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی و در مجموع در میان تمامی سازمان ها و شرکت های وابسته به دولت؛ حائز رتبه برترکشوری شد و توانسته است نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار شود .

نتایج ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور به همراه امتیازات مکتسبه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ولوح تقدیر از از وزرا و روسای سازمان های منتخب از جمله مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با امضای رییس جمهوری متعاقباً اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز