خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان؛

۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۶۹

با حضور سرپرست استانداری گیلان ۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آستارا، ارسلان زارع؛ سرپرست استانداری گیلان صبح امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا دو انبار سرپوشیده با اعتباری بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد

سرپرست استانداری گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی دولتمردان ساده زیستی و صداقت با مردم است که بایستی همواره مدنظر مسئولین دولت قرار بگیرد.

زارع با اشاره به تحریم‌های ناحق و ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران افزود: ملت غیور ایران اسلامی با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب قطعاً از این گردنه سخت تحریم‌ها نیز عبور می‌کنند.

زارع با اشاره به ظرفیت‌های بالای بندر آستارا در حوزه تجاری و اقتصادی در استان گیلان تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا یکی از مهم‌ترین بنادر شمالی کشور در حوزه واردات و صادرات کالا محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بندر آستارا نزدیک‌ترین بندر به بنادر حاشیه دریای خزر است، افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا با مشارکت بخش خصوصی و همکاری سازمان بنادر و دریانوردی توانسته یک بندر فعال و پویا را ایجاد کنند.

سرپرست استانداری گیلان بابیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر آستارا، نویدبخش آینده درخشان در حوزه تجاری این شهرستان است، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان بایستی با تمام وجود ازسرمایه گذاری حمایت کنند. 

بندر چند منظوره آستارا با ۶۰ هکتار وسعت، به عنوان نخستین بندر بخش خصوصی کشور و نزدیک ترین مسیر حمل و نقل بین آسیا، آفریقا و اروپا برای تخلیه و بارگیری کشتی‌های ۲ هزار و ۵۰۰ تنی طراحی شده است و علاوه بر بندر، فعالیت گمرکات زمینی و ریلی آستارا نیز زمینه تجارت خارجی و حمل و نقل کالاها را فراهم کرده است و روز به روز بر رونق تجارت خارجی در این شهرستان افزوده می شود.

۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید

۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید۵۰ میلیارد ریال پروژه بندری در بندر آستارا به بهره برداری رسید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز