خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

فروش بلیت پرواز تهران- مشهد با قیمت ۲ میلیون تومان تخلف است

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۴۱

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: مردم نرخ بلیت هواپیما را از پایگاه اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی دریافت کنند و درصورت مشاهده گران فروشی از خرید خودداری کنند و تخلف را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از صدا و سیما، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اعلام اینکه نرخ سقف و کف بلیت هواپیما در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج شده است گفت: فروش بلیت پرواز تهران- مشهد با قیمت ۲ میلیون تومان تخلف است.

مقصود اسعدی سامانی درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما تهران-مشهد در ایام تعطیلات گفت: براساس مشاهدات نرخ بلیت هواپیما در این خط بعضا از کف هم کمتر است و اگر شرکتی بیش از سقف بلیت افزایش قیمت داشته باشد تخلف کرده است و دستگاه‌های نظارتی باید برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت پرواز تهران -مشهد حدود ۷۰۰ هزار تومان است ادامه داد: مردم نرخ بلیت هواپیما را از پایگاه اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی دریافت کنند و درصورت مشاهده گران فروشی از خرید خودداری کنند و تخلف را به دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند.

وی بیان کرد: برخی سایت‌های اینترنتی اقدام به گران فروشی می‌کنند که باید بر این سایت‌ها نظارت صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز