خبرگزاری کار ایران

خدمات حمل خودروی رجا افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۹۵۱

به منظور پاسخ‌گویی به تقاضای هم‌وطنان‌ گرامی، خدمات حمل خودرو در مسیر کرمان- مشهد به صورت یک روز در میان راه‌اندازی شد و با اضافه کردن سرویس در مسیر تهران- بندرعباس، این خدمات افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با بیان این که تا پیش از این، سرویس حمل خودرو در مسیر تهران-بندرعباس همه روزه بود افزود: علاوه بر همه روزه بودن خدمات حمل خودرو در مسیر تهران- بندرعباس، سرویس دیگری با برنامه حرکت هر چهار روز یک بار برای مسیر مذکور فراهم شده است.

تعرفه حمل خودروی یک طرفه در مسیرهای تهران- بندرعباس، برابر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و کرمان- مشهد ، یک میلیون و ۵۰ هزار ریال است که مبلغ ۴۰ هزار ریال به عنوان هزینه خدمات ایستگاهی راه‌آهن به مبالغ مذکور اضافه می‌شود.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سرویس حمل خودرو با قطار در کشور، علاوه بر مسیرهای یاد شده در ۱۳ محور: تهران-مشهد، تهران-تبریز، تبریز-مشهد، تهران-شیراز، شیراز-مشهد، تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس، بندرعباس-مشهد، تهران-یزد، یزد-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-کرمان و تهران-اهواز به هم‌وطنان گرامی خدمات ارائه می‌ کند.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص ساعات حرکت قطارها، بهای بلیت، روزهای حرکت و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز