خبرگزاری کار ایران

تاکسی های سواری بین شهری اصفهان ارتقا یافت

از سمند و پژو تا سونوتا، تویوتا کمری و هیوندا

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۲۵

سواری های کرایه ای برون شهری اصفهان از مدل سمند و پژو به سونوتا، تویوتا کمری و هیوندا ارتقا یافت.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در بازدید از ناوگان جدید خودرو‌های سواری کرایه در پایانه کاوه گفت: یکی از مباحثمهمی که در بحثحمل و نقل مسافر برای استان از اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار است ارتقا سواری‌های کرایه‌ای برون شهری از مدل سمند و پژو به سونوتا، تویوتا کمری و هیوندا که بتوانند ایمنی و رفاه مردم را در سفر‌هایشان ارتقا بخشد.

به گزارش ایلنا، داریوش امانی اظهار داشت: این ناوگان سواری کرایه جدید با سرمایه گذاری یکی از شرکت‌های حمل و نقل استان راه اندازی شد تا مسافران برای انجام سفرهای خود علاوه بر امنیت و آرامش حق انتخاب خودروی مناسب رانیز داشته باشند.

وی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به زیر سازی‌های انجام شده برای این ناوگان و امکانات آن پیشنهاد دادند که ادارات دولتی و شرکت‌های صنفی جهت انجام ماموریت‌ها از این مدل ناوگان استفاده کنند ضمن اینکه ما باید به ادارات و موسسات دولتی اطلاع رسانی کنیم تا بتوانند از این ناوگان برای انجام سفر‌ها و ماموریتهای خود استفاده کنند.

شهروندان اصفهانی می‌توانند از این پس در سفر‌های خود علاوه بر اتوبوس، مینی بوس و دیگر خودرو‌های سواری کرایه، از سواری سوناتا، هیوندا النترا و جیلی استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز