خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور خبر داد:

هواپیمایی همچنان در مرحله آزمایشی آزادسازی نرخ‌ها

کد خبر : ۱۷۵۶۸۸

در حال حاضر سقف نرخ را بازار تعیین می‌کند و در صورتی‌که نرخ‌های غیرمنطقی در بازار ارائه شود، قوانین، محدودیت‌های لازم را برای این نرخ‌ها ایجاد می‌کند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور اعلام کرد: شرکت‌های هواپیمایی طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری همچنان در مرحله آزمایشی آزادسازی نرخ بلیت قرار دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت فرودگاه های کشور، حمید غوابش با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی کلاس‌های مختلفی را در مرحله آزمایشی برای نرخ‌گذاری‌ها تعریف می‌کنند، گفت: این نرخ‌گذاری‌ها به سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع‌رسانی شده تا به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی ادامه داد: برخی از شرکت‌های هواپیمایی طی این دو هفته نرخ‌های خود را اعلام کرده‌اند و برخی دیگر نیز هنوز در مرحله گذراندن مرحله آزمایشی برای اعلام نرخ مورد نظر در شرایط آزادسازی هستند.

غوابش اعلام کرد: موضوع شناورسازی نرخ‌ها در حال اجراست.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور در ادامه اظهار داشت: به عقیده من نیازی به اجرای مرحله آزمایشی نرخ‌گذاری‌ها نبود چراکه بسترها برای آزادسازی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سقف نرخ را بازار تعیین می‌کند و در صورتی‌که نرخ‌های غیرمنطقی در بازار ارائه شود، قوانین، محدودیت‌های لازم را برای این نرخ‌ها ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی دست ایرلاین‌ها را برای خدمات‌رسانی بیشتر و متنوع‌تر باز می‌گذارد و من از این نظر نگرانی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز