خبرگزاری کار ایران

پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی سال آینده بسته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۷۲

براساس قانون ساماندهی، اداره کل راه وشهرسازی فقط موظف به تامین زمین و واگذاری به متقاضیان است و تسهیلات مربوطه هم از طریق بانک مسکن پرداخت می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان خراسان جنوبی، مهندس مالکی با اشاره به اینکه برای شهر های کمتر از ۲۵ هزار نفرجمعیت استان، ساخت ۸ هزار و ۸۸۴ واحد و همچنین ۷۰۰ واحدمسکن مهر دربافتهای فرسوده شهری برنامه ریزی شده اظهار داشت: از این آمار تاکنون۲۰هزار و ۶۰۷ واحد به متقاضیان تحویل شده و۱۰هزارو۶۰۴واحداز سهمیه استان باقی مانده که درحال حاضر ۲ هزارو ۱۹۰ واحدآماده تحویل به متقاضیان و ۸ هزارو ۴۱۴واحد دیگر با برنامه ریزی های انجام شده حداکثرتا سه ماه اول سال ۹۴ به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی درباره نحوه نظارت بر کار تعاونی های مسکن و رسیدگی به گلایه های اعضا درخصوص تاخیر دراجرا، عملی نشدن تعهدات و… عنوان کرد: براساس قانون ساماندهی، اداره کل راه وشهرسازی فقط موظف به تامین زمین و واگذاری به متقاضیان است و تسهیلات مربوطه هم از طریق بانک مسکن پرداخت می شود. لذااین گلایه ها میبایست از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پی گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز