خبرگزاری کار ایران

حضور ایرانسل در نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۲۶

ایرانسل با برپایی غرفه‌ای اختصاصی و بعنوان حامی، میزبان بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال(ITDMX) خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۱ اسفندماه و با حضور درغرفه اختصاصی ایرانسل در سالن ۳۸ محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران، با جدیدترین خدمات این اپراتور، که در قالب محصولات و بازی‌های تعاملی، چارسو، ویترین، آهنگ پیشواز و پیشخوان معرفی خواهد شد، آشنا شوند.

علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل از مزایای برنامه کاربردی " ایرانسل من " مطلع و با دیگر محصولات و خدمات این سرویس‌دهنده خدمات ارتباطی کشور، از قبیل خدمات ابری " پوشه "، خدمات تلفن اینترنتی " آآوآآ " و نرم افزار کاربردی اطلاعات شهری " جویا " آشنا شوند.

همچنین دراین نمایشگاه فرصت همکار شدن با ایرانسل در زمینه های مختلف از جمله برنامه نویسی و تولید محتوا نیز فراهم شده است. ضمن آنکه بخش ویژه‌ای نیز جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان حاضر در نمایشگاه دایر خواهد بود.

نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال(ITDMX)، از ساعت ۹ تا ۱۶ هشتم تا یازدهم اسفند ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز