خبرگزاری کار ایران

در ۹ماهه نخست امسال؛

مجوز ۵۵ دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۶۹

بر اساس بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور، ۵۵مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۵۵ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی طی ۹ماه ابتدای سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان اظهار داشت: با هدف نظارت برعملکرد دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی و اطمینان از وضعیت و مطابقت این دفاتر با مفاد آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب هیات وزیران، همواره از دفاتر مذکور بازرسی مستمر به عمل می آید.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را ۳۸ فقره اعلام کرد و افزود: بر اساس بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور، ۵۵مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰مورد به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری و ارتکاب تخلف گرانفروشی به سازمان احضار و اخطار کتبی با درج در پرونده دریافت کردند.

دهقان اظهارداشت: ۱۴۶۸مجوز از ابتدای امسال تمدید و جهت عدم تمدید مجوز توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی در موعد مقرر۸۰۰مورد اخطار نیز طی مدت مشابه صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه آن دسته از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت هواپیما هستند که دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری باشند، از مسافران درخواست کرد به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و قابل رسیدگی بودن تخلفات احتمالی، از دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز معتبر از سازمان هواپیمایی کشوری بلیت هواپیما تهیه کنند و دفاتر مذکور نیز ملزم هستند که مجوز خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز