خبرگزاری کار ایران

فروش بلیت هواپیما با ثبت شماره ملی مسافران الزامی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۹۹

از اول بهمن ماه امسال فروش بلیت هواپیما با ثبت شماره ملی مسافران الزامی می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد: از اول بهمن ماه امسال فروش بلیت هواپیما با ثبت شماره ملی مسافران الزامی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: نظر به ضرورت احراز هویت موثر اشخاصی که با هواپیما اقدام به انجام مسافرت در مسیرهای داخلی می کنند ثبت شماره ملی به هنگام تهیه بلیت الزامی شد.

وی افزود: طی بخشنامه ای که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکتهای هواپیمایی ایرانی ابلاغ شده است، از تاریخ ۹۳/۱۱ / ۱ ثبت کد ملی اتباع ایرانی و یا شماره گذرنامه اتباع بیگانه که قصد خرید بلیت و انجام مسافرت در مسیرهای داخلی کشور را دارند در سیستم نگهداری جا و فروش بلیت الزامی می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی باید در فرصت زمانی مانده به تاریخ اجرای این بخشنامه اطلاع رسانی کتبی و هماهنگی های لازم با نمایندگان فروش و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص نحوه انجام این مهم را بعمل آورند.

دهقان یادآورشد: درصورت عدم انطباق اطلاعات ثبتی با کارت شناسایی مسافران از پذیرش آنان در فرودگاه حسب مورد ممانعت به عمل می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز