خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۰۲

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است و تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز نیز ممنوع خواهد بود.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است و تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز نیز ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محور فرعی شمشک دیزین واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف مسدود است و تردد از محور کرج - گچسر - مرزن آباد انجام می شود.

همچنین محور فرعی پونل خلخال واقع در استان اردبیل تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم – خلخال انجام می شود.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ دی ماه ۹۳ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد همه خودروها از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ دی ماه جاری از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها از محور هراز نیز همچنان ممنوع بوده و تردد همه کامیون ها و کامیونت ها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع خواهد بود و تردد همه تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس نیز ممنوع است.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، محور فرعی سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف مسدود و تردد از محور سنندج - کامیاران - روانسر - پاوه انجام خواهد شد.

در آزادراه مرزن آباد چالوس(مسیر جنوب به شمال) واقع در استان مازندران، به دلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور قدیم مرزن آباد چالوس انجام می شود.

محور قدیم اصفهان - شهرکرد(گردنه رخ جعفرآباد) واقع در استان چهارمحال و بختیاری از ۱۰ آذرماه ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴ به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن حد فاصل کیلومتر ۱۷ تا ۲۶ مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ ۱ و ۲ انجام خواهد شد.

آزادراه چالوس - مرزن آباد(مسیر رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران از تاریخ ۱۰ دی ماه تا اطلاع بعدی به دلیل عملیات راهداری مسدود و تردد از محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می شود.

همچنین در محور کرمان راین حسین آباد جیرفت(ساردوئیه جیرفت) واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملان فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان دهبکری جیرفت معرفی می شود؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

این مرکز تصریح کرده که محور کرج - چالوس(کندوان) واقع در استان البرز، تا ۲۰ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۲۱ تا ۶ صبح به دلیل اجرای عملیات بهینه سازی سیستم روشنایی تونل های شماره ۲ و ۳ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور کرج - چالوس(کندوان) واقع در استان البرز، تا ۱۵ بهمن از ساعت ۷ تا ۱۷ به دلیل کابل کشی تونل شماره ۵(امیرکبیر) واقع در کیلومتر ۲۴ محور کرج - چالوس تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور قم گرمسار و بالعکس واقع در استان های تهران‏، سمنان و قم، به دلیل تمدید اجرای عملیات راهسازی، تا اطلاع بعدی مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم تهران، برای نقلیه سنگین محور قدیم قم تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام رضا(ع) به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد، در محور هراز در استان مازندران از پارک جنگلی آمل تا دوراهی چلاور به علت لکه گیری مسیر تا ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ تردد همه کامیون ها ممنوع است.

این مرکز تاکید کرده است: به دلیل بارش برف در برخی محور های مواصلاتی کشور رانندگانی که قصد تردد در محور استان های سردسیر و برف خیز را دارند، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز