خبرگزاری کار ایران

محدودیتها و ممنوعیت های ترافیکی برخی از محورها تا پنجم دی ماه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۷۴

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت ترافیکی برخی از راه های مواصلاتی کشور تا پنجم دی ماه سال جاری را اعلام کرد.

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت ترافیکی برخی از راه های مواصلاتی کشور تا پنجم دی ماه سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، از روز جاری تا جمعه هفته آینده(۲۶ آذر تا ۵ دی ماه) تردد انواع کامیون در جاده های پرتردد هراز، کندوان و محور قدیم رشت - قزوین و تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۱۴ تا ۲۴ روز پنجم دی ماه سال جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی ماه ۹۳ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه ۲۸ آذر ۹۳ از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ آذر ۹۳ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدبن) به صورت یک طرفه خواهد شد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز سه شنبه دوم دی ماه سال جاری از میدان میدان امیرکبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه پنجم دی ۹۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدبن) به صورت یک طرفه خواهد بود.

در این مدت تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای ۲۶،۲۷، ۲۸،۲۹، ۳۰ و دوم تا چهارم دی ماه از از محور هراز ممنوع است.

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه پنجم دی ۹۳ از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه برابر با ۲۸ و ۳۰ آذر جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه دوم و پنجم دی ۹۳ از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده است که تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه و یکشنبه ۲۸ و ۳۰ آذر ۹۳ و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روز جمعه ۵ دی ماه ۹۳ از محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد، گناباد - مشهد و تربت جام - مشهد و بالعکس تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده و همچنین از ساعت ۷ تا ۱۷ روزهای دوشنبه و سه شنبه یکم و دوم دی ۹۳ از محورهای مذکور ممنوع است.

در محورهای سلفچگان - قم، جاده قدیم اصفهان(نیزار)، جاده قدیم کاشان - قم، آزادراه کاشان - قم و جاده قدیم تهران - قم و بالعکس تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلر، کامیون و کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه پنجم دی ماه ممنوع خواهد بود.

براساس این گزارش، همه وسایل نقلیه سنگین باربری به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

همه وسایل نقلیه سنگین باربری(تریلر - کامیون و کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور(هرمزگان - سیستان و بلوچستان - کرمان و یزد) به سمت تهران در حرکت هستند باید از مسیر(سه راهی نطنز - مورچه خورت - دلیجان - سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

مرکز مدیریت راه های کشور تصریح کرده است که محور فرعی شمشک دیزین واقع در استان های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف مسدود است و تردد از محور کرج - گچسر - مرزن آباد انجام می شود.

براساس اطلاعات سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط، دوربین های نظارتی و تصاویر دریافتی از گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

این گزارش حاکی است به دلیل بارش برف در برخی محور های مواصلاتی کشور رانندگانی که قصد تردد در محور استان های سردسیر و برفخیز را دارند، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز