خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در گفت و گو با ایلنا:

برنامه ای برای الحاق بنادر چابهار به منطقه آزاد نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۶۶

احتمال حضور سرمایه گذاران کشورهای چینی، هندی و فرانسوی برای سرمایه گذاری در بندر چابهار جدی است.

بندر چابهار به راه اندازی و ایجاد صنایعی مانند پتروشیمی و فولاد در این منطقه سرعت می بخشد.

محمد سعید نژاد، در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه دولت اخیرا لایحه الحاق یندر شهید بهشتی چابهار به منطقه آزاد را از مجلس پس گرفت، اظهار کرد: فعلا برای الحاق این بندر به منطقه آزاد برنامه ای نداریم و این به تصمیم دولت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بستگی دارد.

وی با اشاره به اهمیت بنادر چابهار ادامه داد: استان های جنوب شرقی و شمال شرقی را از طریق بنادر چابهار پوشش می دهیم و کالا از این مبادی به دست مردم منطقه می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: معتقدم بندر چابهار به راه اندازی و ایجاد صنایعی مانند پتروشیمی و فولاد در این منطقه سرعت می بخشد.

سعیدنژاد با اشاره به جذب سرمایه گذاری های خارجی برای توسعه بنادر چابهار گفت: برای سرمایه گذاری در بخش زیربنایی از منابع داخلی سازمان استفاده خواهد شد اما برای بخش های پشتیبانی و پس کرانه ها از ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی استقبال می کنیم کما اینکه احتمال حضور سرمایه گذاران کشورهای چینی، هندی و فرانسوی برای سرمایه گذاری در این بندر جدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز