خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

راه‌آهن و شهرداری‌ها می‌توانند تسهیلات سرمایه‌گذاران را تضمین کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۰۰

شرکت راه‌آهن و شهرداری‌ها میتوانند برای حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه حمل و نقل ریلی، در مقابل اخذ تضمین‌های لازم از محل منابع داخلی نسبت به تضمین تسهیلات مربوط به سرمایه‌گذاری بخش‌های غیردولتی اقدام کنند.

شرکت راه‌آهن و شهرداری‌ها می‌توانند برای حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه حمل و نقل ریلی، در مقابل اخذ تضمین‌های لازم از محل منابع داخلی نسبت به تضمین تسهیلات مربوط به سرمایه‌گذاری بخش‌های غیردولتی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ نمایندگان در ادامه رسیدگی به طرح دائمی‌شدن احکام لوایح بودجه‌های سنواتی، با ماده الحاقی ۳۴ موافقت کردند.

طبق این ماده به منظور جلب مشارکت سرمایه‌گذاران و حمایت از سرمایه‌گذاری در امر توسعه حمل و نقل ریلی، به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شهرداری‌ها اجازه داده شد تا در مقابل اخذ تضمین‌های لازم از محل منابع داخلی خود بدون ایجاد هر گونه تعهد برای بودجه عمومی دولت نسبت به تضمین اصل و سود تسهیلات مربوط به سرمایه‌گذاری بخش‌های غیردولتی در این بخش و استفاده از ابزار کمک‌های فنی و اعتباری برای اقتصادی کردن طرح‌های مورد نظر و تضمین اثر نوسانات نرخ ارز درسرمایه‌گذاری‌های مزبور اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز