خبرگزاری کار ایران

پروازمستقیم کیش استانبول و بالعکس راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۰۵

پرواز مستقیم کیش استانبول به صورت رفت وبرگشت با قیمت ۷۵۰ هزارتومان از ۲۵ آبان هرهفته روزهای یکشنبه وچهارشنبه انجام می شود وحمل بارمسافران تاسقف ۵۰ کیلوگرم رایگان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساکنان و گردشگران کیش می توانند به صورت مستقیم و رفت و برگشت از کیش به استانبول سفر کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان با اشاره به اهمیت برقراری خطوط پروازی بین کیش و کشورهای همسایه و پیگیری های انجام شده توسط مسئولان این سازمان در این خصوص از برقراری خط پروازی بین کیش و استانبول توسط شرکت هواپیمایی زاگرس خبر داد.

وی افزود: توسعه ورونق گردشگری در کیش نیازمند ارتباط مستمر با کشورهای منطقه است و برقراری مسیر پروازی مهمترین زیرساخت و زمینه ساز این ارتباطات است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پرواز مستقیم کیش استانبول به صورت رفت وبرگشت با قیمت ۷۵۰ هزارتومان از ۲۵ آبان هرهفته روزهای یکشنبه وچهارشنبه انجام می شود وحمل بارمسافران تاسقف ۵۰ کیلوگرم رایگان است.

مونسان درادامه ازبرقراری خط پروازی ترکیش در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش علاوه برراه اندازی خط پروازی ترکیش، بزودی پروازهای کارگو نیز برای رفاه حال کسبه وتجار برقرار می شود.

فراهم کردن امکان تبادل کالا بین کیش وترکیه، ایجاد همکاری وتعامل میان تجار وکسبه دوکشور، جذب سرمایه گذاران ترک برای فعالیت درجزیره کیش، ایجاد رقابت درتولید کالای باکیفیت و جذب گردشگران ترک وکشورهای دیگر ازمسیر ترکیه ازجمله مزایای برقراری این خط پروازی بین کیش وترکیه است.

همچنین با افزایش ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش و کشور ترکیه به عنوان پل ارتباطی آسیا و اروپا شرایط مناسبی برای بهره گیری از تجارب و پیشرفت های این کشور در زمینه گردشگری حلال، تجارت و صنعت، توسعه گردشگری سلامت و ورزشی، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جزیره کیش به دیگر کشورها و افزایش درآمد زایی و ایجاد اشتغال فراهم می شود.

در رتبه بندی های انجام شده در خصوص جایگاه کشورها از نظر توسعه گردشگری حلال ترکیه دررده پنجم قراردارد و در حال حاضر برای دستیابی به رده های برتراین جدول با کشورهای مالزی و سنگاپور رقابت می کند.

سازمان منطقه آزاد کیش در راستای توسعه ارتباطات اقتصادی و گردشگری با کشورهای همسایه پیش از این خط پروازی کیش وعراق را راه اندازی کرد که با استقبال خوب گردشگران عراقی مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز