خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شیراز؛

کمک عمومی برای رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی فارس

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۰۴

با تلاش و پیگیری مسوولین شهرداری شیراز، زیرساخت های اولیه در این شهرک انجام شده اما هنوز کمبودها و نیازمندی‌های زیادی وجود دارد.

نماینده مردم شیراز در بازدید ازشهرک صنعتی شهیددستغیب شیراز درجمع صنعتگران و یاوران شورای اسلامی این شهرک بابیان اینکه در این شهرک اقدامات خوبی صورت گرفته گفت: باتلاش و پیگیری مسوولین شهرداری شیراز، زیرساخت‌های اولیه در این شهرک انجام شده اما هنوز کمبود‌ها و نیازمندیهای زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازشیراز، جعفر قادری پیش از ظهر امروز، پنجشنبه، ۱۵آبان ماه، در جمع خبرنگاران ادامه داد: برای رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی فارس، همه باید کمک و تلاش کنند و ما هم ازطریق وزارتخانه‌های ذیربط موضوع رادنبال و درجهت حل آن اقدام خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولیدملی و اصل ۴۴مجلس بااشاره به فعالیت ۴۳۰ واحد تولیدی درقالب کارگاههای تولیدی و صنعتی در این شهرک گفت: این شهرک ظرفیت و توانمندی خوبی است که می‌تواند در اشتغالزایی نقش زیادی داشته باشد. به گونه‌ای که درحال حاضر حدود هفت هزار نفر در این واحد‌ها مشغول به‌کار هستند و با احداثو راه اندازی واحدهای باقیمانده، تعداد افراد شاغل افزایش می‌یابد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری شیراز، به‌ ویژه شهردار منطقه پنج شیراز که در جهت رفع مشکلات صنعتگران در این شهرک، نقش به‌سزایی ایفا کرده، گفت: وظیفه همه است که از خدمات و تلاش‌های مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان تقدیر و تشکرکننند و از سایر مدیران و اداراتی که کوتاهی و کم کاری می‌کنند، انتقاد و اعتراض شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین نیازمندی‌های این شهرک را اتمام زیرساخت ها و اصلاح تعرفه‌های عوارض ومالیات دانست و افزود: واگذاری انشعاب و خطوط تلفن ثابت، آب و گاز، تقویت شبکه برق‌رسانی و روشنایی معابر، و اصلاح تعرفه‌های عوارض و مالیات، احداثواحدهای تولیدی و کارگاهی ازمهم‌ترین درخواست‌های صنعتگران دراین شهرک است که باپیگیری و قول مساعد مسوولین دستگاههای ذیربط شاهد برطرف شدن موانع و کمبودهای مذکور باشیم.

در این بازدید که دو ساعت به‌ طول انجامید، مهندس اکبری، شهردار و معاونین شهرداری منطقه پنج شیراز، یاوران شورای اسلامی، هیات مدیره شهرک و جمعی ازمدیران واحدهای تولیدی و صنعتگران حضور داشتند و به ایراد نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز