خبرگزاری کار ایران

پژمان جمشیدی:

از لحظه‌ای که جلوی دوربین رفتم یکبار هم پشیمان نشدم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۲

سریال ساختمان پزشکان و برره یک ماه طول کشید تا مورد استقبال قرار گرفت اما این استقبال در مورد سریال پژمان بعد از قسمت سوم صورت گرفت.

ایلنا: پژمان جمشیدی در برنامه ۹۰ ورزشی گفت: در سریال «پژمان» بیشتر علت‌های نبودنم در فوتبال به تصویر کشیده شده است. ضمن اینکه این سریال نشان داد که اگر کار خوبی ساخته شود؛ مردم از آن به خوبی استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشیدی که در برنامه ۹۰ شب گذشته حاضر شده بود، با اعلام این مطلب افزود: بعداز اتمام این سریال تله فیلمی به نویسندگی مهراب قاسم خانی و کارگردانی پوریا جاویدپور را شروع می‌کنم که برای نمایش خانگی ساخته می‌شود. از قبل هم گفته بودم در هیچ سریال یا فیلمی بازی نمی‌کنم مگر آنکه نویسنده آن پیمان و مهراب قاسم خانی باشند. در این تله فیلم هم بعد از مدتی دیدم قاسمخانی و جاویدپور دست در گردن هم آمدند.

جمشیدی با بیان اینکه در این تله فیلم نقش جدی را برعهده دارم، بیان کرد: درمورد انتخاب نقش برایم این نکته بسیار مهم است که از عهده آن بتوانم برآیم.

این بازیکن فوتبال همچنین گفت: فیلمبرداری سریال «پژمان» ۵ ماه طول کشید و من در آن زمان مربیگری تیم دانشجویی پاراب را برعهده داشتم که خدا را شکر مشکلی برای فیلمبرداری پیش نیامد و تا چند روز دیگرهم فیلمبرداری تله فیلم جدید آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه زنده هستم می‌خواهم در ورزش فعالیت داشته باشم زیرا فوتبال عشق من است. عادل فردوسی‌پور آدم بسیار سالمی است از دوستان برادرم تنها او برای من باقی مانده است. بد‌ترین خاطره ورزشی‌ام اخراجم از تیم امارات بود.

جمشیدی در ادامه افزود: به دوستان مطبوعاتی هم گفتم در فوتبال خودم را مدعی نمی‌دانم اما می‌دانم که به آرزوهای کودکی‌ام رسیده‌ام ضمن اینکه در خانواده فرهنگی بزرگ شدم که پدر و مادرم معلم بودند.

جمشیدی درباره حضورش در سریال پژمان توضیح داد: من روابط اجتماعی بسیار خوبی دارم از مدت‌ها پیش آشنایی با پیمان و مهراب قاسم خانی داشتم که همین موضوع باعثشد تا سر از سریال آن‌ها درآورم.

وی با بیان اینکه «جمشید یوزپلنگ» شهرت من در فوتبال نبوده است، گفت: این شهرت ساخته پیمان و مهراب قاسم خانی بود. در اینجا باید یادآور شوم استقبال از این سریال بسیار خوب بوده است تا آنجا که شنیده‌ام بسیاری می‌گویند پژمان در بازیگری موفق‌تر از فوتبال بوده است.

جمشیدی درباره سریال توضیح داد: سریال پژمان ایده‌ای بود که من خودم درباره اسطوره‌های فوتبال دهه ۶۰ داشتم. در حدود ۴ سال با پیمان قاسم خانی در این باره صحبت می‌کردم او می‌گفت این مطالب را بنویس تا آنجا که روزی با من تماس گرفت و گفت شبکه سه برای ساخت این ایده ابراز تمایل کرده و پیشنهاد شده تا نقش فوتبالیست را خود من بازی کنم که من از شنیدن آن شوکه شدم اما این ریسک را پذیرفتم.

وی در ادامه افزود: بعد از مدتی قاسم خانی گفت دوست دارم اسم این سریال را اسم یک شخصیت بگذارم که من هم پذیرفتم و داستان سریال شکل گرفت و در اینجا باید بگویم از لحظه‌ای که جلوی دوربین سروش صحت رفتم حتی یک بارهم پشیمان نشدم.

جمشیدی با بیان اینکه نقدهای بسیاری به این سریال شده است البته درصد آن کم بوده، افزود: این نشان می‌دهد که جامعه ما این نوع طنز را پذیرفته است و من به خوبی می‌دانم که یک کار هنری ممکن است مورد نقد قرار گیرد و این امری طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: من متن همه بچه‌های فوتبال را در مورد این سریال خوانده‌ام نظر همه آن‌ها برای من بسیار محترم است اما من باید در اینجا یادآور شوم که ما داریم در این سریال درباره پژمان جمشیدی کم هوش صحبت می‌کنیم. نقدی از نامجو مطلق خواندم که گفته بود هیچ بازیکن فوتبالی خودش را در بانک این گونه نشان نمی‌دهد اما من در توضیح به ایشان باید بگویم این موضوع همیشه ته دلم باقی مانده بود که زمانیکه از فوتبال کنار رفتم دیگران با من چگونه برخورد می‌کنند.

جمشیدی با بیان اینکه در هر قشری آدم باسواد و تحصیل کرده دیده می‌شود، توضیح داد: من معتقدم تحصیلات نشان دهنده شخصیت نیست زیرا دیده‌ام بسیاری از آدم‌ها تحصیلات آنچنانی ندارند اما شخصیت بالایی برخوردارند. باید یادآور شوم من منتظر انتقادهای بیشتر از این هم بودم و به هیچ عنوان از این انتقاد‌ها ناراحت نشدم.

وی درباره استقبال از این سریال نیز گفت: پیمان قاسم خانی به من گفت سریال ساختمان پزشکان و برره یک ماه طول کشید تا مورد استقبال قرار گرفت اما این استقبال در مورد سریال پژمان بعد از قسمت سوم صورت گرفت.

جمشیدی همچنین گفت: در این سریال بازیگران بزرگی حضور دارند که من باید از آن‌ها به خاطر اینکه قبول کردند تا من در کنارشان باشم تشکر کنم زیرا این در حالی بود که سریال به اسم من و نقش اول را خودم برعهده داشتم. از اینکه آن‌ها من را تحمل کردند بسیار تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: در این سریال ما با آدم‌های بزرگی شوخی کردیم و همه آن‌ها قبول کردند و به هیچ عنوان ناراحت نشدند. علت انتخاب این بزرگان به این دلیل بود که ما باید از اسم کسانی استفاده می‌کردیم که برای مردم شناخته شده باشند.

جمشیدی در ادامه افزود: عزیزان فوتبالی بدانند که قرار نبود در این سریال بهترین یا بد‌ترین فوتبالیست بازی کنند؛ این سریال تنها درباره یک بازیکن معمولی فوتبال ساخته شده است و شامل ۲۶ قسمت است که ۱۱ قسمت آن باقی مانده است.

وی همچنین گفت: در عرصه بازیگری مانند کودکی هستم که تازه راه رفتن را یاد گرفته است. درحال حاضر ۳۷ ساله هستم و نمی‌دانم کدام عرصه را می‌خواهم انتخاب کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز