خبرگزاری کار ایران

اردکانیان در گفت‌وگو با ایلنا:

وزرات خارجه پیگیر سهم ایران از دریاچه خزر است/ آتش‌نشانی هنوز علت حادثه ساختمان برق حرارتی را اعلام نکرده است/ اسناد آسیب جدی ندیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۰۸

وزیر نیرو درباره دلیل آتش سوزی ساختمان حرارتی گفت: گزارش نهایی چگونگی بروز آتش ارائه نشده است و با کمک همکاران از بروز جدی به اسناد مدارک این ساختمان جلوگیری کردیم.

رضا اردکانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره مدیریت مصرف آب دریای خزر از سوی کشورهای همسایه گفت: مدیریت مصرف آب دریا خزر به به رژیم‌های حقوقی کشورهای همسایه بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: وزرات امورخارجه قطعا به عنوان دستگاه مسئول، ناظر بر رعایت پروتکل‌های موجود است.

وزیر نیرو در خصوص انتقاداتی که درباره کم بودن سهم ایران از دریاچه خزر مطرح می‌شود و نحوه پیگیری سهم کشورمان از این دریاچه، عنوان کرد:  وزرات امور خارجه این موضوع را پیگیری می‌کند و هر جا هم  لازم باشد وزرات نیرو  اطلاعات لازم را در اختیار همکاران‌مان در وزارت امور خارجه قرار می‌دهد.

وی در خصوص سلامت اسنادی که ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو بوده است، گفت: اسنادی در قفسه‌ها بوده و آتش نشانی هنوز گزارش نهایی چگونگی بروز آتش ارائه نشده است.

اردکانیان ادامه داد: توانسته‌ایم با کمک همکاران و دستگاهایی نظیر آتش نشانی از بروز هرگونه آسیب جدی به مجموعه اسناد و مدارک جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز