خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

هیأت مرکزی انتخابات متشکل از قوای سه‌گانه نقش نظارتی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۹۹

هنوز نامگذاری این ستاد انجام نشده است اما قرار شد کمیسیونی متشکل از دستگاه‌هایی در بخش ملی با ترکیبی که بعدا مشخص می‌شود، ایجاد شود.

وزیر کشور با تاکید براینکه اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور است، گفت: هیأت مرکزی انتخابات متشکل از قوای سه‌گانه نقش نظارتی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی مقابله با ریزگردها درباره مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر برگزاری انتخابات توسط وزارت کشور و تحت نظر هیات مرکزی انتخابات متشکل از قوای سه گانه و معتمدان ملی گفت: هنوز نامگذاری این ستاد انجام نشده است اما قرار شد کمیسیونی متشکل از دستگاه‌هایی در بخش ملی با ترکیبی که بعدا مشخص می‌شود، ایجاد شود تا وزارت کشور تحت نظارت این کمیسیون کار انتخابات را انجام دهد. این پیشنهاد هنوز کامل نشده و به کمیسیون بازگشته است.

وزیر کشور همچنین درباره طرح ضربتی مقابله با ریزگردها پیش از برنامه بلند مدت گفت: این مساله اتفاقی است که طی سال‌های گذشته رخ داده است. برای اعلام بحثاقدام ضربتی نیازمند مطالعه و بررسی هستیم اما یقین بدانید که ما در مساله امدادرسانی به مردم سرعت عمل بیشتری را خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز