خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان:

استان خوزستان شاه کلید همه استان‌های کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۸۲

باید در جلسات متعدد و متمرکز راه حل های برون رفت از مشکلات پیش روی این استان مورد بررسی قرار گیرد و به دنبال راهکارهایی باشیم که دغدغه این استان برطرف شود.

معاون اول رئیس جمهور استان خوزستان را شاه کلید همه استانهای کشور دانست و گفت: مجموعه پتانسیل موجود در این استان نقطه اتکاء کل کشور است و باید به صورت ملی و استانی برای رفع مشکلات این استان تلاش کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری شامگاه چهارشنبه با حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به بحثرودخانه کارون و مسائل مرتبط با آن گفت: موضوع رودخانه کارون از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید مشکلات آن هر چه سریعتر برطرف شود.


معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: باید در جلسات متعدد و متمرکز راه حل های برون رفت از مشکلات پیش روی این استان مورد بررسی قرار گیرد و به دنبال راهکارهایی باشیم که دغدغه این استان برطرف شود.


جهانگیری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تکمیل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری گفت: باید راهکارهایی برای تخصیص آب برای این طرح بزرگ پیدا کنیم.


در ابتدای این جلسه معاونان عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان با ارائه گزارشهایی از وضعیت اقتصادی و کشاورزی استان به ارائه راهکارهایی به منظور پیشبرد اهداف دولت یازدهم برای توسعه استان پرداختند.


همچنین در ادامه این جلسه چیت چیان وزیر نیرو گزارشی از اقدامات وزارت نیرو برای طرح های استان ارائه داد و خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه ها و اقدامات این سازمان برای احیاء و نجات کارون خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز