خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور:

هیج محدودیتی برای رشد بخش خصوصی در کشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۱۲۰

سیاست دولت و همچنین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به صورت جدی این است که صادرات غیرنفتی توسعه پیدا کند و زمینه فعالیت بخش خصوصی در این زمینه مهیا شود.

معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای بزرگ شدن و رشد بخش خصوصی در کشور وجود ندارد گفت: بخش خصوصی به هرمیزان که بتواند سرمایه گذاری کند مورد حمایت نظام و دولت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح کارخانه صنایع فولاد هیبرید زرندیه که در شهرک صنعتی مأمونیه برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار داشت: دولت به صورت جدی از صنعتگران انتظار دارد که به سمت صادرات حرکت کرده و کالاهایی تولید کنند که قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور افزود: سیاست دولت و همچنین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به صورت جدی این است که صادرات غیرنفتی توسعه پیدا کند و زمینه فعالیت بخش خصوصی در این زمینه مهیا شود.

جهانگیری در ادامه فولاد را یکی از رشته‌های مهم صنعتی کشور برشمرد و افزود: خوشبختانه کشور ما از معادن سنگ آهن خوبی برخوردار است و منابع گازی مورد نیاز این صنعت نیز به قدر کافی در کشور وجود دارد که همه اینها شرایط مساعدی را پیش روی تولیدکنندگان فولاد قرار داده است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه رشته صنعت فولاد اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه خوبی برای توسعه فولاد در کشور تدوین کرده است.

جهانگیری با تاکید براینکه بخش صنعت باید پیشتاز اقتصاد ایران باشد، تصریح کرد: صنعتگران باید نقش آفرینی جدی در زمینه توسعه صنعت کشور داشته باشند و دولت نیز مصمم است امور اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار کند. بخش خصوصی کشور قادر است کارهای بزرگی انجام دهد و در زمینه تامین منابع و اجرای پروژه های بزرگ در کشور فعال باشد.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نظام بانکی باید در خدمت تولید و سرمایه گذاری کشور قرار گیرد و بنای دولت این است که در سال ۹۴-۹۳ نظام بانکی منابع خود را در اختیار تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز