خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی خبر داد:

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی روحانی با مردم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۵۵

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب(۲۱ مهر ماه) و در پنجمین گفت و گوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت و گو خواهد کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه عید سعید غدیر خم و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش ایلنا، پرویز اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب(۲۱ مهر ماه) و در پنجمین گفت و گوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت و گو خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه رییس جمهور تاکنون ۴ گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، ۴ نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی در کشورمان، ۸ نشست خبری با اصحاب رسانه در استان‌ها، ۸ نشست خبری در خارج از کشور و بیش از ۲۸ گفت‌وگوی رسانه‌ای مرتبط با سفرها داشته است، افزود: این حجم کم‌سابقه از ارتباط با خبرنگاران، نشانه‌ای از توجه به جایگاه ویژه رسانه و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در هم‌راستا کردن دولت و ملت برای توسعه ایران عزیز و تحقق آرمان‌های مردم است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این گفت وگوی تلویزیونی به مهمترین مسایل کشور در حوزه های اقتصاد، سیاست خارجی، جامعه و فرهنگ می پردازد و مردم را در جریان رویکردها، عملکردها و آخرین اقدامات دولت در این زمینه ها قرار خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز