خبرگزاری کار ایران

روحانی در مراسم امضای اسناد چهارمین نشست سران ساحلی خزر:

این نشست و اسناد آن گواه اراده کشورها برای همکاری در مسائل خزر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۴۲

امروز در این اجلاس روسای کشورهای ساحلی می‌خواهند این نکته را به همه اعلام کنند که مطلوب‌شان این است که این دریا مثل همیشه تاریخ، دریای دوستی، صلح، امنیت و همکاری باشد.

رئیس جمهور در مراسم امضای اسناد چهارمین نشست سران کشورهای ساحلی دریای خزر گفت: اینکه در یک روز چهار سند همکاری مشترک توسط کشورهای ساحلی دریای خزر امضا می‌شود، گواه وجود اراده نزد این کشورها برای همکاری بیشتر در مسائل این دریا است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم امضای اسناد چهارمین نشست سران کشورهای ساحلی دریای خزر ضمن تشکر از برگزاری موفق این اجلاس گفت: اینکه در یک روز چهار سند همکاری مشترک توسط کشورهای ساحلی دریای خزر امضا می‌شود، گواه وجود اراده نزد این کشورها برای همکاری بیشتر در مسائل این دریا است.

رئیس‌‌جمهور ادامه داد: امروز در این اجلاس روسای کشورهای ساحلی می‌خواهند این نکته را به همه اعلام کنند که مطلوب‌شان این است که این دریا مثل همیشه تاریخ، دریای دوستی، صلح، امنیت و همکاری باشد.

روحانی با تاکید بر لزوم اتحاد و همکاری بیشتر کشورهای ساحلی خزر اظهار داشت: همه کشورهای ساحلی بر این نکته تاکید دارند که خودشان قادر به تامین امنیت این دریا هستند و برای این مهم، نیازی به حضور هیچ کشور خارجی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز