خبرگزاری کار ایران

امیری در نشست اصحاب رسانه با وزیر کشور:

پاسخگویی به رسانه از شاخصه‌های دموکراسی مورد قبول وزارت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۰۶۱

تشکیل جلسات مختلف با مسئولان رسانه‌ها در وزارت کشور حکایت از اعتقاد وزیر کشور به رسانه‌ها و مطبوعات و نقشی که اصحاب رسانه‌ها می تواند به عنوان واسط میان مردم و دولت ایفا کند، دارد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: پاسخگویی و اعتقاد به رسانه یکی از شاخصه‌های دموکراسی مورد قبول و تایید مقام وزارت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسینعلی امیری در نشست وزارت کشور با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید گفت: وزیر کشور در این دوره یک شخصیت رسانه‌ای است و اعتقاد او بر جایگاه خبر و رسانه ومطبوعات بر تمام کسانی که در این صحنه تلاش می‌کنند پوشیده نیست.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه وزیر کشور همواره در جلسات مختلف به بنده و آقای جمعه‌ای نسبت به اعتقاد به جایگاه مطبوعات و تقویت این جایگاه توصیه‌های فراوانی داشته است گفت: آقای رحمانی فضلی همواره بر فرهنگ نقد و بستر سازی پاسخگویی مسولان تاکید داشتند به گونه‌ای که در روزهای ابتدایی شروع مسئولیت وزارت خود در وزارت کشور، سخنگوی وزارت خانه راتعیین کرد و همواره بر گفتمان انقلاب اسلامی و عرصه ‌آزادی بیان و نقش رسانه‌ها در این مسئله تاکید داشتند.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: وزیر کشور به من دستور داده است که به استانداران و فرمانداران درخصوص اهتمام جدی در حمایت از رسانه‌ها دستوراتی را ابلاغ کنم.

وی خاطر نشان کرد: در آنجا که نیاز به تنویر افکار عمومی است، تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات وجود داشته است و بنده و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در حد مقدور در خدمت عزیزان رسانه‌ها بوده‌ایم.

امیری یادآور شد: تشکیل جلسات مختلف با مسئولان رسانه‌ها در وزارت کشور حکایت از اعتقاد وزیر کشور به رسانه‌ها و مطبوعات و نقشی که اصحاب رسانه‌ها می تواند به عنوان واسط میان مردم و دولت ایفا کند، دارد.

وی افزود: من به حضار در این نشست اطمینان می دهم که پاسخگویی و اعتقاد به رسانه یکی از شاخصه‌های دموکراسی مورد قبول و تایید مقام وزارت کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز