خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس جمهور:

الزاما هرکسی که صدایش بلندتر باشد صدای همه مجلس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۶۵

متن ۲۱ سوالی که این نمایندگان مطرح کرده‌اند جز در یک یا دو مورد، هیچ ارتباطی با حوزه مسئولیت آقای علوی ندارد اما در عین حال دولت از پاسخگویی به مردم و نمایندگان آنها استقبال می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت و مجلس تعامل خوبی است‏، گفت: مجلس ۲۹۰ عضو دارد نه ۴۰ عضو، الزاما هرکسی که صدایش بلندتر باشد صدای همه مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا مجید انصاری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص نامه ۴۲ نماینده برای احضار وزیر اطلاعات به مجلس گفت: این موضوع چند وقت پیش مطرح شده و اقای علوی با حضور در کمیسیون توضیحات لازم را ارائه داده است اما چند نفری به این مسائل علاقه دارند و دائما آن را تکرار می‌کنند.

وی افزود: دولت هر زمانی که لازم بوده به کمیسیون رفته و در این خصوص توضیحات لازم را ارائه داده است. متن ۲۱ سوالی که این نمایندگان مطرح کرده‌اند جز در یک یا دو مورد، هیچ ارتباطی با حوزه مسئولیت آقای علوی ندارد اما در عین حال دولت از پاسخگویی به مردم و نمایندگان آنها استقبال می‌کند و در کل مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تعامل دولت و مجلس تعامل خوبی است. مجلس ۲۹۰ عضو دارد نه ۴۰ عضو، الزاما هرکسی که صدایش بلندتر باشد صدای همه مجلس نیست.

وی با بیان اینکه مجلس اقلیت نیست، گفت: صداهای بلندی نسبت به مسائل کلیدی و نقاط قوت دولت به خصوص در زمینه سیاست خارجی مذاکرات هسته‌ای، مسائل اقتصادی و فرهنگی از سوی چند نفر مطرح می‌شود که این عده از ابتدا همین روند را دنبال می‌کردند.

انصاری در خصوص دیدار معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی با لاریجانی نیز گفت: بنده و دوستانمان با آقای لاریجانی دیدار کردیم که دیدار خوبی بود و نقطه نظرات خود را در خصوص طرح‌ها، سوالات و تذکرات اعلام کردیم.

وی افزود: آقای لاریجانی پیشنهاداتی داشت و مسائلی در خصوص اقتصاد مقاومتی مطرح شد. قرار شد این دیدارها ادامه پیدا کند. مجلس و دولت به دنبال تعامل با یکدیگر هستند و راهبرد دولت و مجلس از ابتدا این بود که عالی‌ترین سطح همکاری‌ها وجود داشته باشد. در این زمینه موفقیت‌هایی تا کنون داشتیم که انتظار مردم نیز از دولت و مجلس همین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز