خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده‌های شهید سرلشکر ستاری و همرزمانش

کد خبر : ۱۶۳۹۳۷

هم اکنون ۶۵ هزار نفر از فرزندان شهدا به دنبال کار هستند و در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال‌زایی شورای اشتغال بنیاد شهید فعالیت خود را شروع کرده و مجدانه در پی آن است تا آمار بیکاری در میان فرزندان شهدا را پایین آورد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهید سرلشکر منصور ستاری فرمانده فقید نیروی هوایی و ۱۱ تن از همرزمان شهیدش دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، رییس بنیاد شهید در مراسمی که صبح امروز سه‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ولی‌الله صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده این نیرو و دیگر فرماندهان و مسئولان در هتل نهاجا برگزار شد، با بیان این مطلب که شهدای سانحه هوایی سال ۱۳۷۳ ویژگی خاصی داشتند، گفت: شهادت به سادگی نصیب کسی نمی‌شود چرا که خود خداوند خریدار جان شهداست.

وی افزود: آن جمع برای نیروی هوایی بسیار سنگین بود و وظیفه ما است تا راه این شهیدان را بپیماییم و با توجه به‌شناختی که من از نیروی هوایی دارم می‌توانم این اطمینان را بدهم که این نیرو تاکنون راه شهدا را طی کرده است.

حجت‌الاسلام شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فعالیت‌های این سازمان تاکنون گفت: در مجموع حدود ۲۲۳ هزار شهید در سطح ایران وجود دارد. بنیاد شهید بالغ بر سه میلیون و ۳۰۰ هزار تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را تحت پوشش خود دارد که این مطلب نشانگر گسترده بودن این نهاد است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ هزار نفر از فرزندان شهدا به دنبال کار هستند و در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال‌زایی شورای اشتغال بنیاد شهید فعالیت خود را شروع کرده و مجدانه در پی آن است تا آمار بیکاری در میان فرزندان شهدا را پایین آورد.

در پایان، حجت‌الاسلام شهیدی به صورت جداگانه با خانواده‌های شهیدان ستاری، اردستانی، یاسینی، جمشیدی، جم منش، جزء محتشمی، پورزادی، محسنی، رزاقی و سنایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش از این مراسم، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز