خبرگزاری کار ایران

فردا صورت می‌گیرد؛

سفر جهانگیری به سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۷۹

وزرای کشور، بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد معاون اول رییس جمهور را در سفر به استان سیستان و بلوچستان همراهی می‌کنند.

معاون‌ اول‌ رئیس‌جمهور به منظور انجام سفری یک‌روزه به استان سیستان و بلوچستان، سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون‌ اول‌ رییس‌جمهور به منظور انجام سفری یک‌روزه به استان سیستان و بلوچستان، فردا صبح - دوشنبه - وارد این استان خواهد شد.

جهانگیری در این سفر پس از ورود به شهر چابهار، در یکی از روستاهای منطقه حضور یافته و در مراسم واگذاری بیش از ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی و افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت می‌کند.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و سواحل مکران در حاشیه دریای عمان واقع در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بازدید کرده و سپس در جلسه کارگروه توسعه سواحل دریای عمان شرکت خواهد کرد.

شرکت و سخنرانی در همایش سرمایه‌گذاری توسعه استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های دکتر جهانگیری در این سفر یک روزه است.

لازم به ذکر است وزرای کشور، بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز