خبرگزاری کار ایران

علوی:

وزارت اطلاعات به عنوان ابزاری برای بالابردن یک جناح و زمین زدن جناح دیگر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۸

حمایت از سرمایه گذاران واقعی در واقع حمایت از مردمی است که می خواهند از قبال این سرمایه گذاری‌ها بهره مند شوند و وظیفه ما نیز حمایت از منافع عموم مردم است.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات به عنوان ابزاری برای بالا بردن یک جناح و زمین زدن جناح دیگر نیست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین علوی در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان این مطلب، افزود: جامعه ما یک جامعه اعتدالی است و اعتدال همان فرموده قرْآن و اسلام است.

وی تصریح کرد: هر دو جناح سرمایه های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی هستند و تند روی و افراطی گری از سوی هر دو جناح کاری اشتباه است و این مسیر اعتدال است که کشور را به موفقیت های روز افزون می رساند.

وزیر اطلاعات گفت: وحدت، رمز پیروزی مردم ایران بر مشکلات مختلف بوده و هست و در شرایط موجود نیز تنها وحدت بین گروههای مختلف سیاسی و مردم می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند.

علوی افزود: سیاست دولت، حمایت از سرمایه گذاران است. و هر کسی بخواهد با سرمایه گذاری در تولید مشکلی از مشکلات مردم را حل کند مورد حمایت ما است اما با کسانیکه بخواهند با سرمایه خود در بازار ارز، سکه، مسکن و غیره تشنج ایجاد کرده و مردم را به زحمت بیاندازند، برخورد خواهد شد.

وی گفت: حمایت از سرمایه گذاران واقعی در واقع حمایت از مردمی است که می خواهند از قبال این سرمایه گذاری‌ها بهره مند شوند و وظیفه ما نیز حمایت از منافع عموم مردم است.

علوی با اشاره مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید افزود: اعتماد به مردم و استفاده از ظرفیت های آنان برای حل مشکلات کشور و توسعه و آبادانیس ایران اسلامی از اهداف این دولت است.

وزیراطلاعات افزود: هر گاه دشمن با خیالبافی و به قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شده است مردم با وحدت و پشتیبانی از ولایت نقشه آنان را نقش بر آب کردند و امروز هم وظیفه ما ایجاد امنیت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است تا مردم در آرامش بتوانند وارد عرصه کار شده و شعار سال در تحقق حماسه اقتصادی را جامه عمل بپوشانند.

علوی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب، رمز این پیروزی را تکیه امام راحل به مردم دانست و گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده هر جا بستر برای حضور مردم فراهم باشد مردم با ایمان راسخ به میدان می آیند و شگفتی خلق می کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به نقش اردبیل و سلسله صفوی در وحدت و یکپارچگی ایران و احیای تشییع گفت: اردبیل مبدا وحدت ملت ایران است و عشق و علاقه به این خطه در دل همه ایرانیان وجود دارد.

وزیر اطلاعات افزود: در زمانیکه ایران صد پاره شده بود و دشمنان به راحتی اراده خود را در کشور عملی می کردند، مردان با ایمانی مثل شاه اسماعیل صفوی از این خطه برخاستند و با تاسی از ائمه اطهار(ع) علاوه بر وحدت ملت ایران، مکتب تشییع را نیز احیا کرده و حیات دوباره ای به ایران دادند.

در این مراسم از زحمات آقای جوادی مدیر کل سابق اطلاعات اردبیل تقدیر و آقای منفرد زاده به عنوان مدیر کل جدید اطلاعات این استان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز