خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور در دیدار با مجمع نمایندگان استان زنجان:

صنعت گردشگری استان زنجان باید توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۰

با توجه به توافقاتی که با برخی کشور‌ها از جمله روسیه و چین داشته‌ایم، می‌توانیم به فعال شدن حمل و نقل ریلی کشور و تحول در این زمینه امیدوار باشیم.

رییس‌جمهوری اسلامی ایران با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و با اشاره به مراسم پرشکوه عزاداری حسینی در زنجان که سابقه آن به سال‌های طولانی بر می‌گردد، گفت: مردم زنجان، اشتهارشان به عشق و شور حسینی است و این مدال افتخاری برای استان زنجان است.
به گزارش ایلنا، حسن روحانی امروز دوشنبه در دیداربا مجمع نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان استعداد‌ها و ظرفیت‌های زیادی در صنعت گردشگری و صنایع دستی، کشاورزی و صنعت دارد، گفت: باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رشد و ترقی این استان به نحو مطلوب بهره‌برداری شود.
رییس جمهور در ادامه، گردشگری استان زنجان را مورد اشاره قرار داد و گفت: صنعت گردشگری استان باید رونق یابد به گونه‌ای که صنعت گردشگری برای جذب گردشگر داخلی و خارجی در این استان فعال شود.
روحانی افزود: توسعه صنعت گردشگری استان زنجان می‌تواند هم به موضوع اشتغال و رونق اقتصادی این استان کمک کند و هم معرف ظرفیت‌های نهفته این استان باشد.
وی در ادامه گفت: توسعه راه‌آهن و حمل و نقل ریلی یکی از طرح‌های مهمی است که در دولت تدبیر و امید به جدیت دنبال می‌شود و راه‌آهن کشور، با سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید توسعه یابد با اجرای این برنامه قطعاً حمل و نقل ریلی و راه آهن زنجان نیز توسعه خواهد یافت.
رییس جمهور افزود: با توجه به توافقاتی که با برخی کشور‌ها از جمله روسیه و چین داشته‌ایم، می‌توانیم به فعال شدن حمل و نقل ریلی کشور و تحول در این زمینه امیدوار باشیم.
روحانی در ادامه با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای شرایط به این حساسیت شروع کار این دولت نبوده است، گفت: برخی از مشکلات به معضلات ریشه‌ای اقتصاد کشور برمی‌گردد و برخی دیگر در اثر سوء تدبیر و سوء مدیریت بوجود آمده است.
رییس جمهور اظهار امیدواری کرد با حمایت مردم، دولت و مجلس بتوانیم از این مشکلات سخت و پیچیده کشور عبور کنیم.
در این جلسه همچنین محمد اسماعیلی، محمدرضا خان‌محمدی خرمی، رضا عبداللهی، محسن علی‌مردانی و سیدمحمدعلی موسوی به ترتیب نمایندگان شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر و خرم‌دره، ماه‌نشان و ایجرود، زنجان و طارم و خدابنده، ضمن بیان مسایل و مشکلات حوزه‌های انتخابی خود در خصوص مسایل کلان کشور نیز موضوعاتی را با رییس‌جمهور در میان گذاشتند.
آب شرب منطقه، فعال کردن ظرفیت گردشگری استان، اتمام و بهره‌برداری ورزشگاه ناتمام ۱۵ هزار نفری زنجان، اتمام و بهره‌برداری از پتروشیمی استان، خشکسالی و سرمازدگی محصولات کشاورزی، آمایش صنعتی، مشکل اشتغال و صنعت، اکتشاف و فعال‌سازی معادن و سامان‌دهی و فعال سازی خطوط حمل و نقل ریلی داخل و خارج استان از دیگر مسایلی بود که نمایندگان شهرستان‌های مختلف‌ در این جلسه به آن‌ها اشاره کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز