خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

اعتدال، کارآمدی و پاک دستی مبنای انتخاب استانداران است

کد خبر : ۱۱۴۵۸۱

استانداران انتخابی باید روش اعتدال را در پیش گیرند و بدون مطالعه در امور، از تندروی‌ها، سیاست‌های شتاب زده و افراط خودداری کنند.

وزیر کشور گفت: اعتدال، کارآمدی و پاک دستی مبنای انتخاب استانداران و مدیران کشور است.

به گزارش ایلنا، " عبدالرضا رحمانی فضلی " وزیر کشور در مراسم تقدیر از استاندار پیشین و معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتدال راه نجات کشور و منش و روش رئیس جمهور است گفت: استانداران انتخابی باید روش اعتدال را در پیش گیرند و بدون مطالعه در امور، از تندروی‌ها، سیاست‌های شتاب زده و افراط خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار خراسان جنوبی با سرعت و دقت خوبی انتخاب شد، افزود: نمایندگان این استان بسیار فهیم، فعال و اخلاقی هستند و با همکاری و تعامل انجام شده فرایند انتخاب استاندار انجام شد.

وزیر کشور با بیان اینکه فرایند انتخاب استانداران با تغییراتی در دولت یازدهم همراه بوده است، گفت: انتخاب استانداران بر اساس یک اجماع نسبی بوده است.

رحمانی فضلی گفت: من مخالف این موضوع هستم که مردم خراسان جنوبی محروم هستند بلکه این مردم ولایت مدار، فرهنگی و نابغه‌اند.

وی از استاندار جدید خراسان جنوبی خواست برای رشد و توسعه سریع استان تلاش کند و طوری برنامه ریزی شود که خراسان جنوبی به عنوان استانی موفق، الگوی سایر استان‌ها قرار گیرد.

وزیر کشور یادآور شد: استاندار باید برای توسعه استان گروه توسعه مشورتی تشکیل دهد.

در ادامه استاندار جدید خراسان جنوبی هم با تأکید بر همدلی مسئولان و مردم برای توسعه کیفی و کمی استان گفت: باید برای پیشرفت خراسان جنوبی از افراط گرایی بپرهیزیم.

در این مراسم وجه‌الله خدمتگزار به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی و از خدمات قهرمان رشید استاندار پیشین قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز