خبرگزاری کار ایران

مصوبات ٨٧ میلیارد تومانی وزیر نیرو در سفر به نیشابور ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۰۸

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان از ابلاغ مصوبات سفر وزیر نیرو به شهرستان های حوزه انتخابیه با ارزش ۸۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، احسان ارکانی با تشریح جزئیات تایید و ابلاغ مصوبات سفر وزیر نیرو اظهارداشت: برای تامین آب شرب شهر فیروزه و احداث ١۵ کیلومتر خط انتقال آن ۲۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی تصریح‌ کرد: همچنین برای حفر چاه، ٩ کیلومتر خط انتقال و ساخت مخزن برای شهرهای گرماب و همت‌آباد شهرستان فیروزه مبلغ ۲۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

ارکانی با بیان این که بازنگری میزان حقابه کشاورزی هر روستا از رودخانه «بار» یکی دیگر از مصوبات وزیر نیرو به نیشابور است، خاطر نشان کرد: مبلغ ٢ میلیارد تومان نیز برای لای روبی رودخانه ماروسک به طول ١۵ کیلومتر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: رفع نقص و تکمیل تصفیه خانه آب شرب شبکه آب رسانی از سد بار به شهر فیروزه و اختصاص ١ میلیارد تومان برای احیای ٨ حلقه چاه شهر نیشابور نیز از دیگر مصوبات ابلاغ شده سفر محرابیان به منطقه است.

ارکانی با اشاره به مصوبات مربوط به شهرستان زبرخان نیز گفت: ٢٢ میلیارد تومان برای انتقال و نگهداری آب در شهرهای خور، قدمگاه و دررود اختصاص یافته که شامل حفر یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال و ساخت مخزن در شهر خور، ساخت مخزن در شهر قدمگاه و حفر یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال و ساخت یک مخزن برای شهر دررود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز